Skip to main content
Beantwoord

Activeren van Turkije databundel voor KPN Prepaid lukt niet

• January 11, 2026
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Zoals de titel al aangeeft. Ik volg de instructies die op de website genoemd zijn: TURKIJE 15 AAN naar 1266. Nadat ik deze sms heb gestuurd krijg ik vlak erna een sms van nummer 1200 met de volgende melding: “Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer”. Ik heb het meermaals geprobeerd ook nog met en zonder hoofdletters maar het resultaat blijft hetzelfde.

Internet en bellen met buitenlandbundels | Roaming | KPN

Beste antwoord door PeterG

Er zijn helemaal geen bundels voor prepaid voor buiten de EU. Prepaid is daardoor niet aan te bevelen buiten de EU. Peperduur. Zowel data als bellen/sms'en. 

Deze zijn er voor prepaid. EU + Zwitserland, Andorra en Noorwegen. 

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 11, 2026

Er zijn helemaal geen bundels voor prepaid voor buiten de EU. Prepaid is daardoor niet aan te bevelen buiten de EU. Peperduur. Zowel data als bellen/sms'en. 

Deze zijn er voor prepaid. EU + Zwitserland, Andorra en Noorwegen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2026

Bedankt voor je snelle reactie ​@PeterG ! Goed om te weten, dan zal ik gewoon lokaal een simkaart aanschaffen aangezien ik helaas geen e-sim support heb in mijn mobiel.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 11, 2026

Hoi ​@SnowOrbit . Ik zie via je link alleen bundels voor binnen EU + die 3 landen vermeld. Kan alsnog geen bundels voor buiten EU + 3 vinden voor prepaid. 

Geen vermelding bundels buiten EU. Alleen tarieven.