ik gebruik prepaid om iets aan/uit te schakelen
sinds gister krijg ik geen terug melding meer dat het aan of uit is het aparaat werkt wel maar zonder die melding ik heb niets verandert hoe kan dat
ik gebruik prepaid om iets aan/uit te schakelen
sinds gister krijg ik geen terug melding meer dat het aan of uit is het aparaat werkt wel maar zonder die melding ik heb niets verandert hoe kan dat
Hallo
Beltegoed misschien op van die prepaid card?
Welkom bij ons op het forum
En je zegt specifiek dat je geen melding terugkrijgt als je de sms hebt gestuurd. Gebeurt het daadwerkelijke aan- of uitzetten van het bewuste apparaat nog wel en komt de bevestiging daarvan niet, of gaat het apparaat ook niet meer aan/uit?
Een SMS sturen om een apparaat uit of aan te zetten ??????
ja ik gbruik sms signaal om een tuinpomp aan en uit te zetten dat gaat prima en kreeg terug melding pomp aan of uit maar sinds een week wel de pomp aan en uit maar geen melding meer
Welkom bij ons op het forum
Hoi
Zo worden o.a. ook bommen tot ontploffing gebracht, niks bijzonders dus
Zo worden o.a. ook bommen tot ontploffing gebracht, niks bijzonders dus
Ik hoop dat er in dit geval geen bommen van toepassing zijn hoor!
Wat ik mij nu afvraag
Je schrijft namelijk dat je met de prepaid het seintje geeft, of ik begrijp het verkeerd en zit de prepaid aan de sproeier kant, begrijp ik je wel goed dan zal er ongetwijfeld een sim met nr gekoppelt moeten zijn aan je sproei instalatie en die zal geen tegoed meer hebben, die kan wel ontvangen omdat daar geen tegoed voor nodig is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.