Skip to main content

ik gebruik prepaid om iets aan/uit te schakelen 

sinds gister krijg ik geen terug melding meer dat het aan of uit is het aparaat werkt wel  maar zonder die melding ik heb niets verandert hoe kan dat

Hallo @crabber 

 

Beltegoed misschien op van die prepaid card?


Welkom bij ons op het forum @crabber, het prepaid kaartje moet zoals GeSp al noemt wel tegoed hebben om een sms'je te kunnen sturen. Heb je al kunnen kijken of dat wel het geval is?

En je zegt specifiek dat je geen melding terugkrijgt als je de sms hebt gestuurd. Gebeurt het daadwerkelijke aan- of uitzetten van het bewuste apparaat nog wel en komt de bevestiging daarvan niet, of gaat het apparaat ook niet meer aan/uit?


Een SMS sturen om een apparaat uit of aan te zetten ??????🤔


ja ik gbruik sms signaal om een tuinpomp aan en uit te zetten dat gaat prima en kreeg terug melding pomp aan of uit maar sinds een week wel de pomp aan en uit maar geen melding meer


Welkom bij ons op het forum @crabber, het prepaid kaartje moet zoals GeSp al noemt wel tegoed hebben om een sms'je te kunnen sturen. Heb je al kunnen kijken of dat wel het geval is?

Hoi @crabber , en wat is het antwoord op de eerste vraag van @Jasper ?


Een SMS sturen om een apparaat uit of aan te zetten ??????🤔

Zo worden o.a. ook bommen tot ontploffing gebracht, niks bijzonders dus @HansaanZet 


Een SMS sturen om een apparaat uit of aan te zetten ??????🤔

Zo worden o.a. ook bommen tot ontploffing gebracht, niks bijzonders dus @HansaanZet 

@JanD Zit niet zo in de "bommenhandel" vandaar 😉


Ik hoop dat er in dit geval geen bommen van toepassing zijn hoor!

@crabber, kan je de vragen nog beantwoorden? Daarnaast kan je jouw forumprofiel ook voorzien van het bewuste 06-nummer en het simkaartnummer? Dan kan ik ook met je meekijken naar het nummer.


Wat ik mij nu afvraag @crabber , Hoe ontvangt jou tuinsproeier het seintje dat die aan moet en hoe antwoord die terug dat het sein is ontvangen?

Je schrijft namelijk dat je met de prepaid het seintje geeft, of ik begrijp het verkeerd en zit de prepaid aan de sproeier kant, begrijp ik je wel goed dan zal er ongetwijfeld een sim met nr gekoppelt moeten zijn aan je sproei instalatie en die zal geen tegoed meer hebben, die kan wel ontvangen omdat daar geen tegoed voor nodig is.