Skip to main content

Hoi, ik kan mijn gps watch bellen en laten bellen, alleen op de sms commando's geen response (caller-id staat niet aan vermoedelijk?) zodat ik de apn settings niet kan wijzigen. En deze geeft offline aan. Zou je voor mij de APN settings willen aanpassen.

Hopelijk Helpt dat.

 

Bij voorbaat dank

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @leike77 . Welkom op het forum.

Er is een handeling die ik kan doen waardoor smartwatches soms weer goed gaan werken met een prepaid kaartje. Uiteraard wil ik dat voor jou proberen.

Kun jij je profiel aanvullen en het nummer waar het om gaat benoemen. Zou je me daarna hier een seintje willen geven? 


Hallo Erwin Profiel aangepast met vermelding van het telefoonnummer..

Hopelijk kun je iets voor me fixen.


@leike77 : ik heb het voor je aangepast. Laat je weten of het werkt?

 


Sorry, geeft nog steeds offline. Ook na opnieuw opstarten, kan ik alleen dit ding bellen of laten bellen. Verder geen reacties op SMS of de Setracker app


@leike77 : ik weet zelf helemaal niks van die watches. Ik heb alleen (soms) succes met het aanpassen van de APN.

Ik heb zojuist gedubbelcheckt of jouw APN nu op prepaidinternet staat en dat is het geval.  Daarna is mijn trucendoos leeg :-(

Is er een forum of handleiding van jouw apparaat? Daar is vast wel iets te vinden over wat het apparaat wel of niet kan. 


@leike77 : ik weet zelf helemaal niks van die watches. Ik heb alleen (soms) succes met het aanpassen van de APN.

Ik heb zojuist gedubbelcheckt of jouw APN nu op prepaidinternet staat en dat is het geval.  Daarna is mijn trucendoos leeg :-(

Is er een forum of handleiding van jouw apparaat? Daar is vast wel iets te vinden over wat het apparaat wel of niet kan. 

Oke zoek wel verder, maar ben bang dat ik met deze te kort koming moet leren leven. Ook een simyo prepaid kaartje vertoonde het zelfde mankement. Op de fora hadden meer mensen dit probleem. Dacht dat jij misschien ergens een oplossing in juliie knowledge database hadden staan. Toch alvast bedankt voor de moeite