Skip to main content

Ik wou mn bundel van mn beltegoed afhalen en dan moet je hem op automatisch verlengen zetten dat lukte niet dus doen heb ik automatisch opwaarderen aangezet alleen dan moet je voor kennismaking eerst tien euro opwaarderen alleeen nu ben ik die 10 euro kwijt hij staat niet bij mn beltegoed op en het is weg van mn bank moet ik eerst dan automatisch betalen aanzetten en daar weer 10 euro laten opwaarderen zodat ik die andere 10 weer terug heb of er is er een betere oplossing 

Hi @Corrianne Van Lagen en welkom op het forum! Als je automatisch opwaarderen aan hebt gezet dan zou het beltegoed bijgeschreven moeten zijn op de datum die je op hebt gegeven. Het werkt als volgt: 

  1. Ga naar de website
  2. Vul het mobiele nummer in
  3. Vul de verificatiecode in die via sms binnenkomt
  4. Kies voor credit card of automatische afschrijving
  5. Stel een eigen pincode in.
  6. Selecteer Automatisch Opwaarderen
  7. Kies het bedrag en datum voor opwaardering
  8. Bevestig het met de pincode
  9. Beltegoed wordt vanaf nu automatisch opgewaardeerd

Zijn dit de stappen die je gevolgd hebt? Zo ja, SMS dan gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms met je tegoed(en). Staat daar ook €0,-, of is het beltegoed daar wel op te zien? Mocht het beltegoed daarin niet voldoende zijn, kun je dan in de prepaid app controleren of de bundel niet al aan staat? Ik hoor het graag!