Skip to main content

Ik wil graag automatisch opwaarderen instellen, maar als ik op bankrekening klik, stopt de app.

Hoi, welkom op het forum.

Heb je het al via een browser geprobeerd? Bv via laptop of tablet? Dus niet via de app. Je gaat hier naar MijnKPN.

Verder: Weet je het zeker? Dan wordt het feitelijk een duur abonnement namelijk. Minimaal € 10 per maand. De essentie van prepaid is dat je het opwaardeert indien nodig. En bij dagelijks gebruik is een abonnement écht voordeliger.
Moet je écht elke maand opwaarderen, en zeker bij meer dan € 10,-- , dan zou ik je toch een abonnement willen adviseren. Een abo met onbeperkt min./sms is maar 1 euro meer dan met 150 min./sms. En anders gewoon elke maand even zelf opwaarderen, zo'n moeite is dat niet. 
Dat gaat het makkelijkst via een bon uit de winkel als supermarkt of tijdschriftenhandel. 
Of anders via de online tool: http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm .

En last but not least: het automatisch opwaarderen is (ook) weer heel lastig uit te zetten.

 


Hallo @Petra B, als het in de app niet lukt, kun je het zoals hierboven wordt aangegeven regelen via de webversie van MijnKPN. Zodra je bent ingelogd ga je naar het tabblad 'Opwaarderen'. Hier kun je het automatisch opwaarderen direct activeren. Hoor graag of het via die weg wel lukt. 


Bedankt voor beide reacties.

 

Jeroen, ik heb het geprobeerd via de webversie, maar kom tot de conclusie dat dit niet is wat ik voor ogen had. Het gaat namelijk om:

“Laat op een vaste dag een vast bedrag aan prepaid tegoed bijschrijven met automatisch opwaarderen.”

Wat ik graag zou willen, is dat mijn tegoed automatisch aangevuld wordt zodra er nog maar weinig tegoed is (zoals bijv. bij mijn ov-kaart). Dat is waarschijnlijk niet mogelijk bij KPN.

 

 


Als ik naar de verschillende opties kijk, lijkt dat inderdaad geen mogelijkheid.

"Met automatisch opwaarderen bepaal jij een vaste dag en een vast bedrag om je prepaid op te waarderen. Zo hoef je niet elke maand dezelfde handelingen te doen. Automatisch opwaarderen stel je eenvoudig in via de KPN Prepaid App of in MijnKPN."


Via de KPN website kun je dit echter ook instellen: Prepaid registreren & automatisch opwaarderen. Excuses dat ik je eerst naar de webversie van MijnKPN heb gestuurd. 

Het is echter niet mogelijk om automatisch op te waarderen als het tegoed onder een bepaald bedrag komt. De optie zoals een OV-kaart die wel heeft, kent KPN niet. 

*Admin: Bericht aangepast n.a.v. onderstaand bericht van @PeterG 


Maar dan is dat nog steeds een vast bedrag op een vaste datum, @Jeroen_dB .

Ze wil juist dat er automatisch opgewaardeerd wordt als het tegoed onder een bepaald niveau komt. En dat heeft kpn dus niet.