Skip to main content

Per abuis heb ik via de prepaid App twee maal dezelfde belbundel opgewaardeerd.
Kan ik één bundel teruggestort krijgen op mijn beltegoed ?

Dat kan natuurlijk een keer gebeuren, @Wim1958! Ik kijk graag even met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Deze gegevens kun je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Dat kan natuurlijk een keer gebeuren, @Wim1958! Ik kijk graag even met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Deze gegevens kun je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Ik heb mijn forumprofiel aangepast met nummer en SIM kaartnummer.
Ik hoor graag van je,

Groet,
Wim


Kijk niet raar op; ik heb een aantal van jouw berichten verwijderd, omdat ze dubbel waren.

Ik zie in het systeem dat je op 21 december twee keer de KPN Instap belbundel hebt aangeschaft. Je kunt hiervan maar één tegelijkertijd gebruiken. Omdat je slecht 5 minuten van de eerste bundel hebt gebruikt, kom ik je tegemoet en heb ik eenmalig de kosten van de tweede bundel voor je vergoed. Dit bedrag is bijgeschreven aan jouw beltegoed.


Hallo Denise,...wat een fantastische service ;-)
Dit wordt zeer gewaardeerd,,...dankjewel en een fijne dag verder,:ok_hand:

Groet,
Wim