Skip to main content

Heb een prepaid abonnement 15/15. 

Als ik inbel om een slagboom te openen krijg ik een in gesprektoon, er komt geen verbinding tot stand.

Toch wordt er een bedrag van € 0,15 berekend, hoe kan dit?

 

@arwie Welkom op het forum. 

Ik heb hier een theorie over maar voor ik deze deel wil ik dit eerst graag zeker weten. 

Zou je daarom voor mij in je forumprofiel onder het kopje "persoonlijke opmerkingen" het mobiele nummer in kunnen vullen waar het om gaat? 

Dan kan ik controleren of mijn theorie inderdaad klopt! 


Ik zal dezelfde theorie hebben, die slagboom zal een kleine seconde de verbinding open zetten en daarna direkt de verbinding verbreken en prepaid word afgerond naar 1 minuut.😳


@arwie Welkom op het forum. 

Ik heb hier een theorie over maar voor ik deze deel wil ik dit eerst graag zeker weten. 

Zou je daarom voor mij in je forumprofiel onder het kopje "persoonlijke opmerkingen" het mobiele nummer in kunnen vullen waar het om gaat? 

Dan kan ik controleren of mijn theorie inderdaad klopt! 

Hallo Rutger, gedaan! 


@arwie Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Is het ingevulde nummer wel een KPN prepaid telefoonnummer? Ik zie deze namelijk niet direct terugkomen in onze systemen.


@arwie Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Is het ingevulde nummer wel een KPN prepaid telefoonnummer? Ik zie deze namelijk niet direct terugkomen in onze systemen.

Hallo Rutger, heb het juiste tel.nr nu ingevuld bij persoonlijke opmerkingen, mvgr Arwie


@arwie Bedankt! Dit telefoonnummer heb ik gevonden! 

Hier zie ik inderdaad heel regelmatig gesprekken van 1 seconde terugkomen. Dus het vermoeden van mij en van @Doornekamp33 klopt inderdaad. 

Er zal een fractie van een seconde verbinding gemaakt worden, en hiervoor wordt dan inderdaad 15 cent in rekening gebracht.

Het zou dus wellicht voordeliger kunnen zijn om dit met een toestel met abonnement te doen! :)