Skip to main content
Beantwoord

Bellen naar 0800 heeft hele lange wachttijd

• 2 januari 2023
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Wachttijd kan lang zijn, oké… geduldig wacht ik af! Ik sta een uur in de wacht en wordt de verbinding verbroken! Lees ik dat je waarschijnlijk ook nog moet betalen voor het gratis bellen naar 0800 nr!

Beste antwoord door Joep1965

Heb je een vraag of kom je er niet uit? We zijn er voor je!

Maak gemakkelijk een belafspraak, dan bellen wij je terug wanneer het jou uit komt. Zo sta je niet in een wachtrij en helpen we je direct verder.
Of vind je antwoord hier in onze community, in onze Kennisbank, Product Updates, of via een eigen topic. In dit artikel hebben we alle manieren waarop je ons kunt bereiken voor je op een rijtje gezet: 

Admin: bericht geüpdatet in 2024

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22825 reacties
  • Antwoord
  • 2 januari 2023

Heb je een vraag of kom je er niet uit? We zijn er voor je!

Maak gemakkelijk een belafspraak, dan bellen wij je terug wanneer het jou uit komt. Zo sta je niet in een wachtrij en helpen we je direct verder.
Of vind je antwoord hier in onze community, in onze Kennisbank, Product Updates, of via een eigen topic. In dit artikel hebben we alle manieren waarop je ons kunt bereiken voor je op een rijtje gezet: 

Admin: bericht geüpdatet in 2024

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 januari 2023

Vermoed het niet, prepaid nr die ik gebruik voor verkoop op marktplaats is niet meer in gebruik. Heb altijd opgelet dat ik eens in de zoveel tijd er mee bel. 

PeterG
Superuser
  • 65787 reacties
  • 2 januari 2023

Heb altijd opgelet dat ik eens in de zoveel tijd er mee bel.

Maar… kwam er dan ook een verbinding tot stand? Alleen de andere kant over laten gaan is niet genoeg.

Kun je nog 1244 bellen?

cc @Aviw .