bundels. Een enkele keer gebruik ik mijn wifi thuis. wel kreeg ik de laatste week banners van youtube zonder dat ik wifi had aanstaan en vond dat nogal vreemd. Zou het daar aan gelegen kunnen hebben?
Bij KPN moet je internet bewust uitzetten. Kies voor Mobiel netwerk uit !
Let op : Er zijn meerdere instellingen die je uit moet zetten, zoals automatische updates van apps e.a.
Je hebt dus jouw beltegoed opgemaakt aan mobiel internet, zonder dat je het zelf in de gaten had.
KPN schrijft er zelf dit over:
Bij KPN kun je ook zonder databundel gebruikmaken van internet. Wel zo handig als je maar even online wilt zijn. Je betaalt dan 0,15 per MB uit je beltegoed. Wil je geen internet gebruiken, zet dan internet uit in je telefoon. Via onze toestelhulp lees je hoe je dat doet.
Je kunt kiezen uit twee bundels;
1. Gratis 60 minuten bellen/sms'en
Wil je deze bundel activeren? Sms dan: belbundel naar 1515.
Uitgesloten zijn betaalde servicenummers en bellen/sms'en vanuit Nederland naar het buitenland.
2. Gratis 1000 MB internet
Wil je deze bundel activeren? Sms dan: internetbundel naar 1515.
Let op: Sms alleen het woord belbundel óf internetbundel. De bundel is 31 dagen geldig in Nederland en in de EU. De bundel stopt automatisch, je zit dus nergens aan vast. Meer informatie vind je op Van Telfort prepaid naar KPN prepaid.
Als je nog vragen hebt, horen we het graag 🙂
Nogmaals bedankt voor je hulp, ik zou er zelf niet uitgekomen zijn.
Dat je thuis Wifi hebt aanstaan, kan geen kwaad voor jouw beltegoed.
Sterker nog, als je wifi gebruikt op jouw telefoon kost het gebruik van internet jou verder niets.
Automatische updates van apps uitzetten (als dat al een mogelijkheid is op jouw toestel) is verder niet zo'n probleem. Want je hebt bijna geen apps, lees ik.
Volgens mij is het probleem nu wel opgelost.
Heb je trouwens als gebruik gemaakt van de tip van Nadia hierboven?
1. Gratis 60 minuten bellen/sms'en
Wil je deze bundel activeren? Sms dan: belbundel naar 1515.
Uitgesloten zijn betaalde servicenummers en bellen/sms'en vanuit Nederland naar het buitenland.
Altijd fijn om wat gratis te mogen bellen. Als het niet lukt met die SMS naar 1515, vraag dan iemand anders om dit voor jou te doen....
Zo nu nog even uitzoeken hoe ik het onderwerp kan sluiten.
Ook ik heb deze maand ongemerkt €10,- beltegoed verspeeld.
In de KPN winkel in de Kinkerstraat te Amsterdam kon een medewerker niet achterhalen waaraan mijn beltegoed was opgegaan.
Via Google en dit forum ben ik nu op de hoogte van het feit de Telfort overstap naar KPN niet alleen een naamsverandering, maar ook een aanpassing van de mobiele data instellingen inhoudt.
Mijn vraag is het beltegoed teruggestort kan worden...
Hey
Meer informatie vind je op Van Telfort prepaid naar KPN prepaid.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.