Skip to main content

Waarom wordt mijn beltegoed van de maand maart niet overgeschreven naar april?

 

Waarom wel?


Ik neem aan dat Nedbel een abonnement heeft met de aanduiding TFT. Dat betekent dat het met de voorwaarden van Telfort naar KPN is overgezet. Ook het overgebleven tegoed zou dan tot 2 maanden meegaan.

In de app van KPN wordt dat echter niet weergegeven.

Heb je echter écht een KPN abonnement dan worden overgebleven bundelruimtes niet meegenomen naar een volgende maand.


Goedemiddag @Nedbel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Beltegoed, zoals bij Prepaid, is onbeperkt geldig zolang je het 1 keer in de 6 maanden gebruikt. Echter denk ik dat je het meenemen van je MB's bij een abonnement bedoeld. Die optie hebben alleen oud-Telfort klanten die in januari zijn omgezet naar KPN vanwege de overname. Ben je daarvoor zelf overgestapt naar KPN? Dan is die optie er helaas niet.

Mocht je dus oud-Telfort zijn, dan kijk ik graag even of en waarom jouw MB's niet zijn meegegaan. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators (achter privé). Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je graag verder!


@Nedbel, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen?


Reageer