Skip to main content

Het lukte me niet om in te loggen via de opwaardeer app dus heb ik via de website proberen op te waarderen. Dit lukte maar vervolgens kreeg ik geen bevestiging. Het is nu wat uren later in heb nog steeds geen bevestiging ontvangen. Ik kan ook niet checken of het beltegoed erop staat want de app werkt niet. Ik ben in het buitenland

Hi @Jeweetwel88 en welkom op het forum! 

Voor het opvragen van je beltegoed kun je ook het volgende doen: 

  1. SMS gratis (binnen de EU) het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms met je tegoed(en)
  2. Gebruik de prepaid app

Als de prepaid app bij jou niet werkt, probeer het dan nog eens wanneer je verbonden bent met een wifi netwerk. 

Mocht dat alles niet lukken, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aan (met name met het 06- en simkaartnummer) en geef hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt. 


Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld. 


Ik krijg opeens allemaal berichtjes binnen. Ik denk dat u iets goed heeft gedaan. Heel erg bedankt!


Eerlijk: Ik had nog niks gedaan, maar heb het beltegoed net gecontroleerd en er staat €10,- op dus het is inderdaad gelukt! Wellicht had je net een goede verbinding te pakken waardoor alles doorkwam. 

In elk geval, graag gedaan! 😄