Hallo, ik had een opwaardeerkaart bij AH gekocht en mijn mobiel opgewaardeerd. Ik kreeg een bevestigings sms op 26 juni dat het bedrag met 10 euro succesvol was opgewaardeerd. Maar het bedrag is dus niet opgewaardeerd, KPN contactservice zegt dat ze niets kunnen doen en dat ik mijn mobiel maar moet laten uitlezen bij een KPN winkel??? En anders ben ik gewoon het geld kwijt. Groet John
Hoi
Hoi Jasper, dank voor je reactie, ik heb de gegevens toegevoegd.
Gr John
Dank je
Hoi Jasper, het klopt dat dat ik een dag later nog een keer had opgewaardeerd naar aanleiding van een extra opwaardeer bonus. Het is mij een raadsel waarom de mobiele data is aangegaan, want ik gebruik altijd wifi hotspots, Er was wel een firmware update van mijn toestel geweest waardoor denk ik de mobiele data is aangezet. Dank in ieder geval voor het uitzoeken. Gr John
Graag gedaan
Op een Android toestel kan je dat vinden onder Instellingen - Verbindingen - Wi-Fi, en daar rechtsboven op opties klikken. Onder geavanceerd kan je daar "Oversch. naar mobiele gegevens” uitzetten.
Als dit aanstond zal je hier minder tegenaan lopen in de toekomst.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.