Skip to main content

Ik heb een abonnement waar ik niet betaalde sms’jes mee kan sturen. Dus ik heb beltegoed gekocht maar kan niet opwaarderen

Hallo @Bas claassen 

Jouw vraag is geplaatst in de categorie Prepaid, maar je speekt over “abonnement".

Opwaarderen van beltegoed bij KPN prepaid en ook extra bundels aanvragen bij een KPN abonnement gaan via een sms naar een gratis 4-cijfer nummer zoals 1266.

Wat is precies jouw probleem?


Ik heb een code gekocht maar als ik die indien krijg ik een foutmelding


Het gaat dus om een KPN prepaid nummer.

Heb je een opwaardeerbon bij bijvoorbeeld de supermarkt, tabakszaak of KPN winkel gekocht?
Volg dan onderstaande stappen om eenvoudig je beltegoed op te waarderen:

SMS

  • Maak een sms'je met de volgende tekst: [code opwaardeerbon] Opwaarderen (bijvoorbeeld: 123456789123456 Opwaarderen).
  • Stuur de sms vervolgens gratis naar 1266. Je beltegoed wordt direct opgewaardeerd.

Bellen

  • Bel gratis met de mobiele telefoon die je wilt opwaarderen naar 1244 en kies voor optie 9.
  • Toets de code van je opwaardeerbon in en sluit af met een #. Je prepaid beltegoed is nu opgewaardeerd.
    De code op je opwaardeerbon bestaat uit 16 cijfers. Je kunt maximaal 15 keer opwaarderen per dag.

bron

Waar gaat het fout en welke foutboodschap krijg je?


U kunt geen gebruik maken van deze service.

 

het gaat om een nummer met abonnement 


Je kunt geen beltegoed kopen met een abonnement. Dat kan alleen met prepaid. 

Wordt iedere maand automatisch je abonnementskosten van je IBAN gehaald. Nadat je steeds enkele dagen daarvoor de factuur per mail hebt gehad?


Oké dan heb ik 10eu weggegooid. Bedankt


Reageer