Skip to main content

Prepaid opgewaardeerd met Alles-in-1-basis. Wel 200 mb ontvangen maar geen belminuten-sms?

Hallo @willempaulus ,

Check anders eens jouw beltegoed: 

 

Heb je prepaid, dan kun je op deze verschillende manieren jouw beltegoed opvragen:

Prepaidtegoed opvragen

Vraag eenvoudig je tegoed op zoals jij het prettig vindt. Je kunt bellen of sms'en, maar je kunt ook in de Prepaid App kijken, wel zo makkelijk.

Sms of bel

Sms gratis het woord 'SALDO' naar 1266 en ontvang een gratis sms'je met al je tegoeden. 
Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaidtegoed je nog hebt.

Via de Prepaid App

Gebruik de KPN Prepaid App om eenvoudig je tegoed in te zien. De app heeft meer nuttige functies!

 

Meer info over het beltegoed : 

Prepaid opwaarderen

Met KPN prepaid heb je alle vrijheid en zit je nergens aan vast. Het is geen abonnement, 
dus je hebt geen vaste maandelijkse kosten. 
Het prepaid tegoed gebruik je voor bellen, sms’en en internetten op je mobiele telefoon. 

Jouw tegoed is onbeperkt houdbaar, zolang je eens per half jaar je prepaid gebruikt.
Kijk op onze opwaardeerpagina en kies een bundel of beltegoed.

 


Dank, maar ik heb gewoon geen bel-sms tegoed gekregen, alleen de 200 mb.

 


OK, maar goed. Als het er maar opstaat.  


Helaas, als ik wil bellen, krijg ik bericht dat ik niet kan bellen, dus geen beltegoed.


OK, dan snap ik het ook niet. Wil je jouw volledige forumpriel vullen inclusief jouw 06-nummer? 

Dan kan een moderator er verder naar kijken. 

 

 

Alles-in-1 Basis

  •  
  • 30 min/sms 
  • 200 MB data (25 Mbit/s)
  • Stopt automatisch na 31 dagen
  • Geldig in NL, de hele EU, Andorra en Zwitserland

 


Dank, mijn profiel op mijn kpn is gevuld. Het gaat om het mobiel nummer dat begint met 06-4xxxxxxx.


In afgeschermd forumprofiel kan ik mobiel prepaidnummer niet vullen. Voor prepaid heb ik geen klantnummer.


Hi @willempaulus, fijn dat Noordzee je al op weg geholpen heeft. Ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent met je beltegoed. Zo niet, geef dan vooral een seintje, en vul je mobiele nummer gerust in het veld ‘klantnummer mobiel’ in. Dan kijk ik er voor je naar.


Alexandra, dank, ik heb profielgegevens zoals aangegeven aangevuld. Probleem nog niet opgelost. Graag reactie.


@willempaulus Super, dankjewel. Kan je me nog vertellen op welke datum je de bundel aangevraagd hebt en op welke manier?


Alexandra, ik heb de bundel op 2 november 2020 opgewaardeerd. Ik zie dat de bundel gisteren of vandaag is verlopen dus ik sta op het punt een nieuwe aan te vragen maar ik wacht even op jouw reactie voordat ik dat doe.


Ik heb deze bundel via de KPN-prepaidapp gekocht.

 


Goedemorgen @willempaulus, dan is de andere bundel inderdaad afgelopen, waardoor ik 'm niet kan zien. Vraag de nieuwe maar aan en geef me een seintje als je dat hebt gedaan, dan kijk ik met je mee of alles goed is gegaan.Â