Skip to main content

Hallo,

Mijn vrouw heeft een abonnement kado gekregen van kinderen vanaf 1 december. Maar zij heeft nog bel tegoed over. Kan dit geld terug vragen?

Graag een reactie.

Hallo @Abdoel als je van prepaid KPN over gaat naar abonnement KPN kon in principe altijd het saldo overgezet worden. Bel dan even met 0800 0402, houd beide telefoonnummers en simkaartnummers bij de hand voor de hlpdsk.

Succes.

 


Hallo JanD, dankjewel voor de reactie. Haar abonnement vanaf 1 december is afgesloten bij Tele2 en haar prepaid te goed bij KPN. Kan alsnog terug vragen?


Hallo JanD, dankjewel voor de reactie. Haar abonnement vanaf 1 december is afgesloten bij Tele2 en haar prepaid te goed bij KPN. Kan alsnog terug vragen?

Hallo @Abdoel , nee, dat gaat niet lukken, ze kan dan het beste het tegoed bij KPN eerst ‘op-bellen'.

 


Tja, zij heeft heel veel belminuten bij haar abonnement dat niet kan opmaken.

Ik heb lang geleden gehoord van een collega dat als je klant bent van een provider zoals KPN, dan kan wel. We hebben bij KPN een hussel abonnement voor Internet, dus we zijn wel klant van KPN. Kan dat?


Hallo @Abdoel , wat ik al eerder schreef, van KPN prepaid naar KPN mobiel abonnement kan wel, maar niet naar Tele2, jammer, maar helaas.

Je hebt geen andere KPN producten waar dat naar toe kan, thuis internet heeft daar niets mee te maken.

 

Â