Skip to main content

Vandaag gebeld met klantenservice over verdwenen Beltegoed. Ik heb een vermoeden dat er tegoed is verdwenen na omzetting van Telfort simkaart naar kpn simkaart. regelmatig gekeken op beltegoed moest ruim 30 euro zijn., echter vanochtend stond er nog maar  6 euro op. 

Hallo @PaulH58 

 

Bij Telfort stond mobiele data standaard uit, bij KPN niet, waarschijnlijk is het tegoed opgegaan aan internet data.
Dat zou je in je telefoon moeten kunnen zien bij dataverbruik.
Je kan in de instellingen ook mobiele data uitzetten als je het toch niet gebruikt of wil gebruiken.

Via de klantenservice 0800-0402 kan je het ook helemaal laten uitzetten, dan weet je zeker dat er geen mobiele data meer verbruikt kan worden.
 


Hallo @PaulH58 

Bij Telfort stond mobiele data standaard uit, bij KPN niet, waarschijnlijk is het tegoed opgegaan aan internet data.
Dat zou je in je telefoon moeten kunnen zien bij dataverbruik.
Je kan in de instellingen ook mobiele data uitzetten als je het toch niet gebruikt of wil gebruiken.

Via de klantenservice 0800-0402 kan je het ook helemaal laten uitzetten, dan weet je zeker dat er geen mobiele data meer verbruikt kan worden.

Ik heb nooit met deze telefoon data gebruikt buiten WiFi om.Heb in december nog gekeken en dacht dat er nog veel meer opstond. Gebruik alleen als noodtelefoon. Moet altijd beltegoed opladen om telefoonnummer te behouden
 


Ik heb nooit met deze telefoon data gebruikt buiten WiFi om.Heb in december nog gekeken en dacht dat er nog veel meer opstond. Gebruik alleen als noodtelefoon. Moet altijd beltegoed opladen om telefoonnummer te behouden

Een smartphone verbruikt altijd wel wat data op de achtergrond als er internetverbinding is, voor 1 MB aan verbruik ben je € 0,10 of meer kwijt (afhankelijk van het tariefplan) dus na een tijdje loopt dat best op.
 


Ik heb alleen bellen geen internet er is ook geen data verbruik volgens kpn


@PaulH58 Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je of ik kan achterhalen waar het beltegoed aan opgegaan is. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen met het prepaid nummer waar het om gaat? 

En hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Nummer is ingevuld gaat om telefoon van mijn vrouw

 


@PaulH58 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de gegevens er bij gepakt en kan niet verder terug dan 22 augustus 2022. 

Op 22-08 was het beltegoed €24,94, toen is ongeveer 120 Mb aan data verbruikt. 

De kosten hiervoor waren €18,06. Na dit data verbruik was er dus nog €6,88 aan beltegoed over. 

Hierna zijn er nog een aantal sms'jes gestuurd, waardoor het totale beltegoed nu op € 6,00 staat. 


Bedankt voor het opzoeken wij konden het zelf niet nakijken, Wij hebben intussen ook contact met de klachten afhandeling van kpn zij konden niet verder terug kijken Wij sluiten hierbij de reacties op dit tpic