Skip to main content

Ik heb een prepaid en heb vandaag ong. 20 seconden gebeld met mijn echtgenote om een boodschap door te geven. Het beltegoed was ong, 15e of iets minder.

Vlak daarna kreeg ik een mededeling van KPN dat het tegoed minder is dan 1 euro zou bedragen. Na controle van de gesprekkengeschiedenis bleek dat het gesprek 53 mn en 27 s heeft geduurd. Hoe is het mogelijk ?

Stel dat ik het gesprek per vergissing niet heb beeindigd en de telefoon heb opgeborgen kan mijn vrouw dat onmogelijk ook te hebben vergeten.

Het is ook geen internet want die is alleen via wifi actief.

Kan iemand van KPN hier een antwoord geven.

 

BVD


Het is ook geen internet want die is alleen via wifi actief.

Dus je hebt de optie "Mobiele data" echt uit staan?

Maar ja, een gesprek van 53,5 minuten kost met prepaid al snel ruim 10 euro.


Hoi wjb bedankt 

Mobiel data is echt uit. Nee dat zijn die 53 m'n.

Hoe komt dat. Misschien kan de kpn iets in het systeem traceren weet ik veel.

Benieuwd of een medewerker reageert.

 

 


Goedemorgen @M Hart, welkom op ons forum!
Ik kijk graag even met je mee. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ok gegevens ingevuld voor zover van toepassing is.

 

 

*admin: privégegevens verborgen


stom foutje kunnen de gegevens hier weggehaald worden


Bedankt voor je gegevens @M Hart, ik zie vanaf hier helaas hetzelfde als in je gespreksgeschiedenis. Het gesprek heeft 00:53:27 geduurd en daarmee heb je je €16,04 aan beltegoed verbruikt.
Helaas kan ook ik daar niks anders van maken.


kan onmogelijk 53 mn aan de telefoon hangen. Jammer zalde volgende keer goed opletten


kan onmogelijk 53 mn aan de telefoon hangen. Jammer zalde volgende keer goed opletten


Aan hoeveel het gesprek heeft gekost, schat ik in dat je nog op het oude basis 2012 tarief plan zit.

Sinds mei is er een nieuwe basis tarief plan 2021, daarin betaal je bv 20 cent per minuut, terwijl je nu 30 cent per minuut betaalt, en de mb tarief is dan ook verlaagt naar 10 cent per mb.

 

Je kan via de KPN prepaid APP overstappen op dat nieuwe tarief plan, of dat misschien de kpn moderator dat wil doen voor je.

 

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar mij lijkt het wel de moeite om naar dat nieuwe tariefplan te gaan.


Bedankt voor de tip