Skip to main content

Ook ik ben ‘slachtoffer’ van > zie titel van dit bericht.

Prepaid-simkaart besteld en betaald op 29 december en zou de 30e geleverd worden. Ik wacht er nog op en vandaag 4 januari heet PostNL de ronde al gedaan.

Telefonisch reageren wordt afgebroken vanwege drukte; de chatfunctie is een systeem van 3 letters en weigert door te verbinden.

Ik wil morgen een simkaart in huis hebben of alsnog per direct de bestelling annuleren en geld terugstorten als saldo op mijn andere prepaidkaart > zie hiervoor bij mijn profielgegevens. Jullie mogen zelf uit deze opties kiezen. 

Het bestelnummer is **************.

Wat een ongelooflijke 3-letter behandeling. Al jaren totaalklant voor 86 euro per maand en dit wordt zo maar in de waagschaal gezet voor een  rottige 4,99 euro. Komt niet aan met ‘Je kunt ook effe naar de winkel’ > is een retourtje van 16 kilometer voor die rottige 4,99 euro.

Zegt u het maar …

Admin: bestelnummer naar profiel verplaatst ivm de privacy.

Hoi @ruchri 

Het kan zijn dat er foutjes gebeuren in het sorteren bij postnl waardoor jouw simkaart later arriveert. Vorige week heb ik nog kerstkaarten afgeleverd als postbezorger. 


Hallo, is er een moderator of andere KPN-er die dit oppakt?

Telefonisch inspreken leidt tot een sms die me brengt naar de pagina om prepaid op te waarderen…

De chatfunctie levert uiteindelijk de melding dat er niet kan worden doorverbonden met een medewerker.

Bij een volgende telefonische poging wordt gevraagd om ik over hetzelfde onderwerp als eerder bel. Er wordt dan doorverbonden met een sprekende collega. Na mijn antwoord ‘Ja’ wordt verbinding verbroken.

 

Kom op KPN, verbaas je zelf eens en doe je best om dit issue af te handelen. Je wordt er vast blij van ...


Hi @ruchri, als ik deze bestelling bekijk, zie ik dat hij geannuleerd is, zonder verdere informatie daarbij. Heb je uiteindelijk een collega te pakken gekregen en zelf opdracht gegeven tot het annuleren? Of klopt mijn vermoeden dat je vergeefs hebt gewacht en helemaal niets wist dat de bestelling geannuleerd was? 

Heb je wellicht in tussentijd al een nieuwe bestelling geplaatst die wel volgens plan geleverd is? Of moet er nog opnieuw besteld worden?


Beste Maja,

Nee, heb niet geannuleerd. Wèl tweemaal direct achterelkaar op hetzelfde e-mailadres een bevestiging van de bestelling gehad; en dus ook 2x hetzelfde bestelnummer.

Nee, het is niet één keer gelukt iemand te spreken; jij/u bent de eerste …

Je vermoeden is juist, denk ik. Om die reden was ik van plan om - als ik niet meer ziek ben - toch even naar de KPN-winkel in Ede te gaan (retourtje van 16 km).

Ik heb dus ook niet een nieuwe bestelling gedaan, maar hoop erop dat jij er nu eentje kunt laten bezorgen.

 

Groet van Ruud


Ah balen dat het dan toch helemaal mis is gegaan aan onze kant 🙁

Heb je het aankoopbedrag alweer retour gehad van ons? Zo ja, zou je dan zelf opnieuw willen bestellen via onze website? Ik kan de order dan in de gaten houden en direct actie ondernemen als er weer iets verkeerd lijkt te gaan!

Als het wél goed gaat, heb je de simkaart morgen in huis, dat is sneller dan als ik er mee bezig ga. 


Beste Maja,

Opnieuw besteld en betaald > nw. bestelnummer zie in profiel bij persoonlijke gegevens.

Het is dat jij het probeert op te lossen maar … een en ander zint/bevalt me niet echt.

 

Voor de goede orde: ik heb nu 2x 4,99 betaald.

Toegevoegd 12jan. 12:39 uur: Nee, 1e aankoopbedrag dus niet retour gehad.

 

Groet van Ruud


Deze bestelling gaat wel goed gelukkig @ruchri!

Ik ga er even achteraan zodat je het aankoopbedrag van de eerste bestelling alsnog van ons terug zult ontvangen. Daarbij lijkt echt iets helemaal mis te zijn gegaan in het ordersysteem, excuus voor de ellende die dat voor jou veroorzaakt heeft!


Kreeg vanochtend PostNL-overzicht van te bezorgen post en een KPN-enveloppe zit er bij. KPN heeft ook bevestigd dat kaart met PNL onderweg is.

Dank voor je excusen, en aanvaard.

Het creditbedrag mag natuurlijk ook als prepaidtegoed worden bijgeschreven als dat handig(er) is. Bijvoorbeeld op mijn andere prepaidnummer 0622xxxxxxxx. Maar ik laat de keus aan jou, ik ziet het wel komen.

Bedankt voor al je inspanningen!

Met een groet van Ruud


Ah top, dan zal je hem zo wel ontvangen 😊

Als jij het ook prima vindt dat het bij wordt geschreven als tegoed op het andere nummer, dan is dat wel makkelijk, dat kan ik per direct zelf regelen namelijk. Voor terugstorten zijn we afhankelijk van een afdeling die waarschijnlijk pas maandag of dinsdag aan mijn verzoek toekomt. Geef maar aan wat je voorkeur heeft, ik kan mijn verzoek zo intrekken en alsnog zelf tegoed toevoegen!


Akkoord voor bijschrijven als tegoed op andere nummer.

Nogmaals dank (veel!) en groet.


Bij deze toegevoegd @ruchri 😊 Graag gedaan hoor! En beterschap, mocht je nog steeds ziek zijn 😬


Ja, gaat weer goede kant uit. Mijn tante Corona is al naar huis.

Bevestigingen:

  • Nieuwe kaart ontvangen en geactiveerd.
  • Bedrag 1e - geannuleerde - bestelling is als tegoed bijgeschreven op het andere nummer.

We zijn klaar en 😊

Vast een prettig weekend van Ruud

 


Helemaal top!

En fijn dat tante Corona weer vertrokken is, ik hoop dat ze al haar rommel ook mee heeft genomen 😉 (hier was ze in augustus en daar heb ik nog steeds last van 😑)