Skip to main content

Vandaag contact gehad met de klantenservice maar die kunnen mij helaas niet helpen.

Die geven het advies contact te zoeken via dit forum.

 

Ik heb 15-12-2022 een nieuwe prepaid simkaart gekocht Online.... Betaald en een bevestiging gehad per mail, maar kan de simkaart niet volgen? Heb in de mail een linkje geregen en als ik er op klik moet ik mijn postcode invullen. Nadat ik dat doe krijg ik de melding dat het een uur kan duren voordat er een account is aangemaakt. 2 dagen later is er nog geen accout.

Heeft er iemand advies? Zonde van de 5 euro... thanks all. 

Gelet op de grootte van het ‘pakketje’ zal dit door PostNL worden behandeld als zg. ‘brievenbus post’, derhalve vermoedelijk geen track en trace te versturen. PostNL heeft het druk met de post deze laatste weken, dus vermoedelijk zal het vandaag en anders dinsdag in de bus vallen.


Dankjewel..... klinkt eigenlijk best logisch.…

 

Toch gek dat ze een track and trace nummer meesturen 😉


Helaas heb ik nog niets binnen, kan toch niet zijn dat ik op 15-12-2022 een simkaart bestel, en dan niet krijg.

 

Ik kan niemand spreken, prepaid is namelijl zelfservice, ze sturen mij van KPN hierheen... ( best een aardige man overigens) maar dan zou ik hier hulp moeten zoeken en klagen dat ik mijn simkaart niet heb ontvangen? Is toch wel slecht van KPN!!!

 

Ik wil graag doormiddel van een Prepaid kaart kijken hoe goed het netwerk is waar ik woon. En dan daarna overstappen. Maar als de service zo slecht is. Simkaart bestellen van 5 euro en niet krijgen en niemand kunnen aanspreken? Valt me tegen van KPN!


Hoi @MaikelBos, welkom hier. 

Nog steeds niks dus? Maak je ook gebruik van de PostNL app? Staat daar het pakket in?