Skip to main content

Goedemiddag, Ik heb het volgende probleem. Op 4 januari een simkaart prepaid besteld. Ook ik een mail met link ontvangen. Als ik daar op klik krijg ik de melding dat het een uur kan duren voordat er een account is aangemaakt. Zojuist gebeld met de kpn klantenservice. Hij verwijst mij door naar de winkel, de dichts bijzijnde winkel is 25 kilometer rijden heb ik aangegeven. Hij bleef maar zeggen dat hij niks meer voor me kon doen. Ik vind dit een heel vreemd iets. Ik bestel een product en komt gewoon niet binnen en dan moet ik maar naar de winkel rijden. Ik vond de beste man ook niet heel erg behulpzaam. Hij bleef maar zeggen dat hij niks voor kon doen, hoezo jullie zijn toch de klantenservice. Hij vroeg zelfs of ik was uitgeraast… Heel bijzonder. Ik hoop hier dat iemand me alsnog kan voorzien van een oplossing. Bedankt alvast.

Goedemiddag, Ik heb dus hetzelfde probleem. Op 4 januari een simkaart prepaid besteld. Ook ik een mail met link ontvangen. Als ik daar op klik krijg ik de melding dat het een uur kan duren voordat er een account is aangemaakt. Zojuist gebeld met de kpn klantenservice. Hij verwijst mij door naar de winkel, de dichts bijzijnde winkel is 25 kilometer rijden heb ik aangegeven. Hij bleef maar zeggen dat hij niks meer voor me kon doen. Ik vind dit een heel vreemd iets. Ik bestel een product en komt gewoon niet binnen en dan moet ik maar naar de winkel rijden. Ik vond de beste man ook niet heel erg behulpzaam. Hij bleef maar zeggen dat hij niks voor kon doen, hoezo jullie zijn toch de klantenservice. Hij vroeg zelfs of ik was uitgeraast… Heel bijzonder. Ik hoop hier dat iemand me alsnog kan voorzien van een oplossing. Bedankt alvast.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt


Hi @Daniëlle Deen! Welkom op het forum. 

Ik heb je een eigen topic gegeven. Dat is beter voor het overzicht. Hoe gaat het nu? Heb je de bevestiging al ontvangen?

Zo niet, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik voor je waarom je de bevestiging nog niet hebt. 


Hoi Bram, ik heb wel een bevestiging gehad alleen ontvang ik de simkaart niet thuis en als ik op de link in de mail klik dan doet hij niet.

Ik wil gewoon heel graag weten wanneer ik de simkaart binnen krijg. Overigens doet de link om een profiel aan te maken het ook niet.


@Daniëlle Deen raar dat die link het niet doet. Lukt het wel als je de volledige link gebruikt: https://forum.kpn.com/settings/profile.

Gezien de link uit de mail het niet doet, je kan ook handmatig daar naartoe. Gebruik daarvoor deze link: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/. Het bestelnummer staat zoals gezegd in de bevestigingsmail. 

Als het op die manier ook niet lukt probeer dan eerst een andere browser. Of verwijder de cache en cookies in de browser die je gebruikt. 

Laat hier even weten wanneer je het profiel hebt ingevuld. Dan kan ik bij je gegevens. 


Hoi Bram , ik heb mijn profiel ingevuld maar nog even voor de duidelijkheid het gaat niet ok mijn eigen abbo. Ik heb een losse prepaid simkaart besteld voor mijn zoon. Dit is het bestelnummer **********


@Daniëlle Deen ik heb het voor je nagekeken. Ik zie op je postcode en huisnumme 2 bestellingen. Beiden van 4 januari. Deze zijn geannuleerd. Ik zie alleen niet direct waarom.

Wil je nog 1 keer een bestelling doen via onze site? Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik 24 uur later of deze bestelling wel goed door de systemen gaat. Daarmee sluiten we uit dat het om een tijdelijke storing ging destijds. 

Als deze bestelling ook niet goed loopt kan ik een expert inschakelen om te zien wat er aan de hand is. Laat daarbij ook nog in je profiel weten welke gegevens je hebt gebruikt voor deze bestelling. 


Hoi Bram,  ik heb  opnieuw besteld, mijn bestel nummer is 23012508341702.

 

Ik heb nou natuurlijk wel 2x betaald. Als het nu allemaal goed gaat ga ik er vanuit dat dit wordt terug gestort. 

 

Bedankt weer


@Daniëlle Deen ik zie de bestelling staan. De nieuwe bestelling lijkt goed door te lopen. 

Mijn vermoeden is dat de eerste bestelling dubbel in het systeem is komen te staan. En dat beide orders zijn geannuleerd in plaats van alleen 1 van de 2. 

Wil je bevestigen zodra het prepaid nummer actief is? Verder wordt normaalgesproken het bedrag binnen 2 weken teruggestort. Daar zijn we nu al wel voorbij. 

Zou je nog wel willen bevestigen of het bedrag niet toch ongemerkt terug is gestort? Zo niet, ga ik daar voor je achteraan. 


Hoi Bram, de simkaart is ontvangen en geactiveerd.  Ik ben het nagegaan maar heb niks terug gestort gekregen. Het is wellicht wel handig om na te gaan hoe deze communicatie nu werkt. In de mail die je ontvangt staat een telefoon nummer en als je dat belt kunnen ze je niet helpen. Ik vind dat persoonlijk niet kpn waardig ( ik ben beter van jullie gewend 😉) dit voor de toekomstige dienstverlening. Gr DaniëlleÂ