Skip to main content

Beste KPN,

Ik woon in het buitenland en voor mijn vakanties in Nederland heb ik een KPN Prepaid simkaart.

Nu probeer ik al een tijdje een bundel te kopen (betalen via PayPal).

Dit lukt helaas niet.

U stuurt mij dan een SMS met de tekst: “Beste klant, vanwege technisch onderhoud kunt u momentaan geen gebruik maken van opwaarderen via SMS. Ga naar www.kpn.com/opwaarderen om direct uw nummer op te waarderen. Onze excuses voor het ongemak. Groet KPN.”

Op die van u aangegeven site is het ook niet mogelijk op te waarderen.

Hier komt dan de melding:

“Betaling mislukt! Vanwege technisch onderhoud kunt u momenteel geen opwaardering of bundelaankoop doen. Onze excuses voor het omngemak”

(Ja, u schrijft omngemak).

Hoe kan ik nu een bundel kopen?

Ik ga zaterdag op vakantie (niet naar Nederland) en wil graag een bundel kopen.

Hoe doe ik dat?

 

Hartelijk dank voor uw ondersteuning.

Vriendelijke groeten,

Willem

Hoi @DutCHie55, welkom hier. 

Je hebt dus enkele manieren geprobeerd om op te waarderen, maar het is nog steeds niet gelukt? Ook via MijnKPN krijg je de melding? Of maak je ook gebruik van de Prepaid app

En toen ging ik meekijken en zie dat het inmiddels is gelukt om beltegoed toe te voegen. :)


Ja nu is het op de één of andere manier toch gelukt. Ik heb het met MijnKPN en met de Prepaid app geprobeert. Bij bijde kreeg ik dan ook noch de melding dat ik mijn tegoed niet kon opladen omdat ik geen tegoed meer had. Dat heb ik dab helemasl niet meer begrepen.

Vraag me niet hoe ik het nu voorelkaar gkregen heb, maar het is gelukt.

Bart_Z, bedankt voor je hulp.


Ja dat is mij nu ook een raadsel, maar ik zag dat het gelukt was. Dat is fijn. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten. Fijne vakantie!