Skip to main content

Beltegoed enz. heb ik in Uw winkel in Zeist op 15 september laten overzetten, via Sim-kaart op

mijn nieuwe Samsung Galaxy A12 met nr. 06********* Beltegoed in de winkel gecontroleerd, was ruim

€ 29,=. Dat klopte want op 25 augustus had ik via internet € 30,= laten bijstorten. Nu opeens staat er nog maar € 4,69 op. Hoe kan dat ??

P.S. Ik ben 87 jaar oud en een echte digibeet, maar heb een smartphone nodig voor o.a. een alarmsysteem voor ouderen nu mijn vrouw in april j.l. is overleden. Help mij dus met begrip.

Mijn telefoonnummer op de vaste lijn is ***********, (Bellen Onbeperkt.)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dit is vrijwel zeker geweest door data gebruik geweest, zeker ook omdat je op een nieuw toestel bent overgegaan, worden er dan software updates binnen gehaald en dat kost natuurlijk beltegoed als het via mobiel internet gaat.

Als je dat niet meer wilt, schakel dan mobiel internet uit, dat kan je doen door 'mobiele gegevens’ uit te schakelen op je smartphone.

Een andere mogelijkheid is dat KPN het zelf voor je uitschakelt, maar als je het dan weer een keer wilt inschakelen, moet je weer contact opnemen met de klantenservice.

Je kan dan trouwens nog steeds gratis internetten op je mobiel via wifi!


Hoi @drijneker en welkom op ons forum.

Jouw gegevens zijn even verplaatst naar een privé gedeelte van het forum waar alleen jij en wij moderators het kunnen zien. 

Het alarmsysteem voor ouderen waar je gebruik van maakt, werkt dat via een telefoonlijn of via internet? Ik denk dat dat de belangrijkste vraag is op dit moment. Het vermoeden van @Misja20 klopt namelijk, jouw tegoed is opgegaan aan data (internet) verbruik. Als het alarmsysteem puur via een telefoonlijn gaat laat het even weten. Ik kan dan wel dataverbruik voor je uitzetten op je simkaart.