Skip to main content

Ik heb vandaag 3x geprobeerd de bonus binnen te halen maar het lukt niet. ik heb de codeĀ  naar het sms nummer wat ik op kreeg in mijn sms maar er wordt niets bijgeschreven

Hallo @HenkW80Ā ,

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet jeĀ drieĀ stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie paginaĀ Extra tegoed aanvragenĀ voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Ā 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

Ā https://mijn.kpn.com/#/producten

Ā 

Stap 3 Aanvragen extraĀ  tegoed Ā 

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woordĀ hierĀ klikken en een formulier invullen.

Tot slot -Ā Let op:Ā Deze ā‚¬7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De ā‚¬7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#Ā  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#Ā  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.


Met name stap drie is wat lastig :Ā 

Selecteer het product Prepaid en klik daarna opĀ hier. Zie het ā€œhandjeā€ in het plaatje.

Ā 


Ik heb het geprobeerd, maar er komt niets bij. Ik moet nu eerst pre paid saldo toevoegen denk nu om toch maar een abonnement er van te maken. Het rare is dat mijn internet ook van de pre paid is betaald, terwijl ik een abonnement heb op een simkaart van T mobile van 100 MB. Deze simkaart staat als altijd als 1e op de telefoon.

Ā 


DeĀ enigeĀ (!) manier om dit bonus tegoed te checken is 'bellen' naar code *107# !

Wel belangrijk om na activate redelijk spoedig een eerste keer op te waarderen. Dat kanĀ al met een tientje.Ā 

Bijvoorbeeld via

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Ā 


Hallo @HenkW80, is het inmiddels gelukt om alsnog het extra saldo te ontvangen? Mocht het nog altijd toch niet lukken, vul dan even jouw forumprofiel in. As dat gedaan is geef even hier in het topic een seintje.Ā 


HalloĀ @HenkW80Ā ,

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet jeĀ drieĀ stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie paginaĀ Extra tegoed aanvragenĀ voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Ā 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

Ā https://mijn.kpn.com/#/producten

Ā 

Stap 3 Aanvragen extraĀ  tegoed Ā 

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woordĀ hierĀ klikken en een formulier invullen.

Tot slot -Ā Let op:Ā Deze ā‚¬7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De ā‚¬7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#Ā  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#Ā  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.


Met name stap drie is wat lastig :Ā 

Selecteer het product Prepaid en klik daarna opĀ hier. Zie het ā€œhandjeā€ in het plaatje.

Ā 

Ā 

@HenkW80Ā 

Wat gebeurt er als je dit doet? :Ā 

Ā 

Als je belt naar *107#Ā  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#Ā  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.