Skip to main content
Vraag

Bonustegoed niet gekregen, bonustarief niet meer actief

• March 3, 2025
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb al jaren prepaid van KPN. Zolang ik me kan herinneren krijg ik met opwaarderen een bonustegoed. Toen ik afgelopen weekend opgewaardeerd heb, heb ik dit niet ontvangen. Nu ik vandaag nog een keer ben gaan kijken omdat ik dacht dat het tijd nodig had, heb ik het nog niet gekregen. Nu ben ik online gaan zoeken en zag ik dat je dat alleen krijgt bij een KPN prepaid bonus tarief. Ben dit gaan controleren en nu blijkt dat mijn tarief plots is veranderd. Nu vind ik het hogere tarief nog niet erg. Maar ik zou wel graag mijn bonustegoed alsnog ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Nicole

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Nicole012 welkom op de KPN Community! Dat gaat dan vermoedelijk om het Bonustariefplan? Informatie daarover kan je hier vinden. Als de problemen aanhouden dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt en dan lopen mijn collega's dat stap voor stap met je na.

Â