Skip to main content

Ik  zie in mijn KPN app dat mijn bundel amper wordt gebruikt, maar dat er wel steeds van mij normaal tegoed voor mobiel internet wordt afgeboekt. Hoe kan dit?

Standaard staat een data verbinding aan bij KPN prepaid ook als je geen internet bundel hebt.

Wat nu vreemd is dat het van je tegoed af gaat niet van je bundel.


Hi @Petter, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Goed dat je even aan de bel trekt. Want op het moment dat het niet helemaal goed lijkt te gaan met je bundelverbruik, moeten we hier even naar kijken.. Je hebt een bundel waar internet bij in zit en die nog niet helemaal verbruikt is? 

Ik kijk graag het een en ander na, wil je daarvoor je 06-nummer toevoegen aan je Forum profiel (bij klantnummer mobiel)?

Ik hoor graag van je!


Hoi Susan, ik heb mijn mobiel nummer toegevoegd. Ben benieuwd of je iets kunt vinden.


@Petter, bedankt! Ik zie dat je vanaf 21 januari een bundel van 1GB hebt toegevoegd. Vanaf dat moment verbruik je geen beltegoed meer aan internetten. Daarvoor wel, maar zoals ik het nu zie had je daarvoor geen bundel aan staan. Omdat je alleen een bundel voor internetten hebt, brengt het bellen of gebeld worden nog wel kosten met zich mee. Dit gaat dan af van je beltegoed.

Maar sinds het aanzetten van de 1GB bundel gaat er geen internet meer af waarvoor je moet betalen. Alleen belkosten.


Bedankt voor jouw reactie, Susan.


Graag gedaan Petter! En wie weet tot een volgende keer :slight_smile:


Reageer