Skip to main content

De chatbot is bezet. En ik werd vanmiddag door een hulpvaardige medewerker doorverwezen naar dit medium.

 

En nu word ik aardig boos want ik heb eentrits aan klachten en grieven die mijn relatie met KPN onderhand tot eeen absoluut dieptepunt brengen. En vanmiddag werd ik weliswaar in het gelijk gesteld door de medewerker maar die kon mij verder niet helpen en verwwees me door naar de chatbot.

 

Ik zal mijn gelijk halen (desnoods via de rechter) maar ik ben onderhand toch wel benieuwd of anderen wel de chatbot kunnen bereiken.

Hoi @oosterhagen en andere 

Je bent  niet de enige hoor.
Rutte is belmenu's zat

Citaat:
Hoe het wél moet, ondervond Rutte onlangs zelf toen hij zijn vorige tv, ‘nog zo’n ouwe toeter,’ inruilde voor eentje met een plat scherm. Hij bleek daarna een aantal zenders niet meer te kunnen ontvangen. In een poging contact op te nemen met kabelbedrijf Ziggo – ‘maar het had ook de overheid kunnen zijn’ – verdwaalde de premier eerst tot twee keer toe in een bandje met een keuzemenu.


Hi @oosterhagen welkom op ons KPN forum. Ik durf je niet te zeggen waarom je niet in de chat kwam. Wel wil ik kijken of ik je misschien kan helpen? Je geeft aan dat er heel veel problemen zijn met KPN. Kan je mij aangeven wat er precies aan de hand is? Zou je dan ook je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 


Beste Jiske,

ik heb ingevuld wat volgens mij noodzakelijk is. De rest heb je niet nodig. Ik ga echt niet meer info geven dan strikt noodzakelijk. Gewoon een kwestie van privacybescherming.

Wat er mis gaat met jullie site:

Well, dit weekend lag de helft plat. De chatbot was constant bezet en de hele site is blijkbaar in een consante staat van verandering. Dan weer werkt dit niet, dan weer kom ik uit op pagina's die aangeven dat ik naar een andere pagina moet gaan. En volgens mij is KPN op de hoogte van het disfunctioneren maar doen ze er even niks aan.

ik zal nu proberen via de chatbot te achterhalen waarom mijn bestelling van drie dagen 1GB data niet op de sim van mijn dochter is geboekt zodat zij tijdens haar trip naar Londen haar volledige beltegoed heeft verstookt. Toen ik het vrijdag wilde aanvullen kon ik niks beginnen omdat er weer een fout op de website stond waardoor ik het bedrag wat ik wilde opwaarderen niet in beeld kwam. (Stap 2)

Kortom, ik ben niet blij met KPN. En dat terwijl ik al jaren bij xs4all zit en straks (hopenlijk niet) moet uitkijken naar een andere telecomprovider. Kans dat dat kpn wordt neemt op deze wijze drastisch af...


Oh, en ik loop al direct weer tegen wat aan. Ik log in via mijn KPN. Kom vervolgens op https://mijn.kpn.com/#/producten/862ecaa949e8c3f61d12d99b9ee0511f. Kies voor opwaarderen en kom uit op pagina: https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen.htm met daarop vrolijk de tekst:

Online opwaarderen

Beste klant, deze pagina werkt niet meer, ga naar KPN Prepaid en selecteer de nieuwe opwaardeerpagina.

 

Niet eens een link naar KPN Prepaid …

 


Hoe je dat laatste voor elkaar krijgt weet ik niet maar bij mij werkt het gewoon.


Hier ook.


Hi @oosterhagen, is het gelukt om het te achterhalen via de Live Chat? Als het gaat om de prepaid pagina met de volgende tekst Beste klant, deze pagina werkt niet meer, ga naar KPN Prepaid en selecteer de nieuwe opwaardeerpagina ben ik het ermee eens dat dit onduidelijk kan zijn. Dit heb ik dan ook doorgezet naar de juiste afdeling die gaan kijken hoe ze dit kunnen aanpassen.

Online opwaarderen met iDeal is op dit moment wel gewoon mogelijk. Dat kan via de opwaardeer pagina, maak je gebruik van de Internet Explorer 11 of Edge browser? Dan kan het voorkomen dat het opwaardeer scherm niet zichtbaar is. Wanneer je gebruik maakt van Chrome, Safari of Firefox ervaar je dit probleem niet. Misschien was dit bij jou aan de hand? Vooral omdat @Joep1965 en @Macabeus er geen last van hadden. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!


Reageer