Skip to main content

 

 

Ik heb twee keer een dag bundel gekocht en betaald maar het word er niet bijgeschreven op m’n prepaid 

Hoi Milou welkom op het forum! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb even gekeken en ik kan daar niet direct een openstaande storing voor terugvinden, zijn de bundels inmiddels toegevoegd aan jouw tegoed? Op welke wijze heb je de bundels aangevraagd en kun je ook in jouw profiel jouw 06-nummer vermelden?


Hoi Milou welkom op het forum! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb even gekeken en ik kan daar niet direct een openstaande storing voor terugvinden, zijn de bundels inmiddels toegevoegd aan jouw tegoed? Op welke wijze heb je de bundels aangevraagd en kun je ook in jouw profiel jouw 06-nummer vermelden?

Hoi ik heb het via de app geprobeerd en via de KPN website. Ze zijn nog steeds niet toegevoegd. 


Ik zie wel een dagbundel staan nu. Dus er is er één doorgekomen iig. Normaal zou het geld binnen enkele dagen retour moeten komen als er sprake is van een mislukte opwaardering. Zou je mij een PB kunnen sturen als je begin volgende week nog geen restitutie hebt ontvangen?