Skip to main content
Antwoord

Dagbundel Internet Onbeperkt Online kopen lukt niet in app of door te bellen

• September 27, 2025
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik probeer Dagbundel Internet Onbeperkt Online te kopen, maar het lukt niet.

Op deze pagina staat deze geadverteerd met een max. van 128Kbit/s voor €1,99 https://www.kpn.com/prepaid/bundels

Ik kan deze optie nergens in de Prepaid app vinden.

Als ik bel naar *148# zoals op bovenstaande pagina staat, krijg ik de foutmelding “Uw invoer wordt niet herkend. Probeer het nog een keer of neem contact op met de klantenservice.”

Ik kan nu nergens meer de contactgegevens van de klantenservice vinden, want ik wordt rondgeleid in FAQs waar mijn vraag niet beantwoord wordt. In het verleden heeft de klantenservice mij met deze vraag naar de Prepaid app verstuurd, maar daar kan ik deze optie echt niet vinden.

Wie kan mij verder helpen?

Beste antwoord door rwinrwinrwin

De Dagbundel Internet Onbeperkt Online (128Kbps) is helaas niet meer beschikbaar en deze staat dus ten onrechte nog op de website geadverteerd. 

De klantenservice stuurde mij hierover via Facebook het volgende bericht:

“Dankjewel! Ik vrees dat ik je moet teleurstellen. Helaas is deze bundel niet meer aan te vragen. Ik heb dit inmiddels ook doorgegeven aan de juiste afdeling zodat het op de website aangepast wordt. Mijn excuses voor het ongemak!”

Jammer, want ik had precies hiervoor deze KPN Prepaid simkaart gekocht en ook al extra beltegoed aangeschaft. Als goedmaker heb ik een maandbundel cadeau gekregen.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 28, 2025

Hallo ​@rwinrwinrwin ,

Je weet dat dit om heel traag internet gaat? Veel mogelijkheden heb je niet daarmee. Maar als het voor jou geen probleem is, probeer dan de maandbundel. Dan heb je voor een paar euro’s meer een hele maand dat internet: 

Maand onbeperkt internetbundel

Krijg 30 belminuten of smsjes

Gebruik Onbeperkt Internet (128 Kbit/s)

Gebruik ‘m in NL, de EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland

Stopt automatisch na 31 dagen

€ 8,99

Prijs, € 8,99 

Bel met je mobiel naar *143#

Wat betreft jouw opmerking over de bereikbaarheid van de klantenservice: 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 28, 2025

Klopt, ik weet dat het heel traag is, maar het is precies genoeg voor mijn use case.

Ik heb alleen heel af en toe een dag traag internet nodig en dat is precies waarvoor ik deze prepaid kaart bij KPN heb gekocht. En nu lukt het dus niet om die bundel kopen.

De maandbundel heb ik ook gezien, maar die is voor mij niet altijd gunstiger.

Bedankt voor de informatie over de klantenservice!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 30, 2025

Goedemorgen ​@rwinrwinrwin , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Wat vreemd dat je die optie nergens kunt vinden in de app, ik kan dit ook niet meteen verklaren. Heb je hier inmiddels ook nog contact over gehad met onze Helpdesk en zo ja, wat is hier precies uitgekomen? Indien nodig duik ik hier ook graag dieper voor je in maar hopelijk heeft de Helpdesk dit al op weten te helderen! Zo niet, hoor ik dat graag 🙏🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 1, 2025

De Dagbundel Internet Onbeperkt Online (128Kbps) is helaas niet meer beschikbaar en deze staat dus ten onrechte nog op de website geadverteerd. 

De klantenservice stuurde mij hierover via Facebook het volgende bericht:

“Dankjewel! Ik vrees dat ik je moet teleurstellen. Helaas is deze bundel niet meer aan te vragen. Ik heb dit inmiddels ook doorgegeven aan de juiste afdeling zodat het op de website aangepast wordt. Mijn excuses voor het ongemak!”

Jammer, want ik had precies hiervoor deze KPN Prepaid simkaart gekocht en ook al extra beltegoed aangeschaft. Als goedmaker heb ik een maandbundel cadeau gekregen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 2, 2025

Goedemorgen ​@rwinrwinrwin en bedankt voor de heldere terugkoppeling!

Heel slordig vanuit ons dat deze bundel niet langer beschikbaar is maar nog wel wordt vermeld op onze website. Goed dat er meteen actie op wordt ondernomen en dat je vanwege het ongemak een maandbundel cadeau hebt gekregen, een eerlijke oplossing lijkt me! 

Fijn dat het zo is afgehandeld en mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het hier dan vooral weer weten! Voor nu een mooie dag toegewenst 💪🏻