Skip to main content

Ik merk dat ook mijn telefoon sinds kort sluipverbruik heeft van internetdata. Zou voor mijn simkaart toegang tot mobiel internet uitgeschakeld kunnen worden? Ik wil deze simkaart namelijk alleen gebruiken om te bellen.

Ik merk dat ook mijn telefoon sinds kort sluipverbruik heeft van internetdata. Zou voor mijn simkaart toegang tot mobiel internet uitgeschakeld kunnen worden? Ik wil deze simkaart namelijk alleen gebruiken om te bellen.

Hallo @cherrypie je zou je abo ook aan kunnen passen naar 0 GB en alleen belminuten, ben je ook nog eens goedkoper uit.

 


Hallo @cherrypie je zou je abo ook aan kunnen passen naar 0 GB en alleen belminuten, ben je ook nog eens goedkoper uit.

Ik vermoed dat @cherrypie geen abonnement heeft, maar prepaid. Daar gaat dit topic namelijk over.


Hi @cherrypie, welkom hier. 

Dit kan ik uiteraard voor je doen. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Je kunt uiteraard ook de data op je telefoon zelf uitzetten, mocht je dat niet hebben gedaan. 

Ik hoor graag van je. 


Mijn profiel is ingevuld. Dank!


Mijn profiel is ingevuld. Dank!

Dankjewel. Bij deze voor je uitgezet. 🙂