Skip to main content

Hallo,

ik gebruik een prepaid kaartje in een Schuifhek,  om deze van afstand te kunnen openen.

dit is dus een nummer wat alleen inkomende oproepen heeft, en daarom moeten we elk halfjaar dit kaartje even eruit halen en er een keer mee bellen.

nu hebben we dat gisteren gedaan, maar de houdbaarheid van het resterende tegoed wordt niet bijgewerkt naar een datum over een half jaar maar blijft op 19 december staan. 
vanmorgen nog een keer gedaan, en er wordt wel tegoed afgeschreven, maar de einddatum blijft op 19 december staan.

hoe kan dit??

en wat kan ik doen om het weer voor een halfjaar te verlengen? 

Beste ​@hannekie81 , misschien heb je iets aan onderstaande link:

@JanD bedankt, maar daar vind ik niet wat ik zoek.

ook staat daar wat ik al zei, dat het geldig hoort te blijven als je het minimaal 1 x per 6 maanden gebruikt.

wat ik dus gedaan heb, maar de houdbaarheid is niet verlengd. 

Word met dat citaat niet bedoeld dat je het beltegoed ook echt op moet maken en daarna weer op moet waarderen? 

@Marlon92 voorheen kon ik gewoon een keer bellen en dan werd het restant gewoon steeds verlengd. 

Een betaald telefoontje of smsje is voldoende om de einddatum van het beltegoed vooruit te schuiven naar zes maanden in de toekomst.

Sms SALDO naar 1266 (gratis). Wat is het antwoord?

Wat zegt de KPN Prepaid app?

Zonodig eens uitloggen (via instellingen helemaal onderaan) en opnieuw activeren.

Zonodig updaten naar versie 2.4.20.

P.S. Let wel op dat het beltegoed niet door smart phone internet wordt leeggezogen. Dus mobiele data uitzetten.

@Pieter van Ieperen dank je wel.

het is nu, na veel vertraging (en onnodig nog een keer of wat proberen met bellen enz, en dus extra tegoed verbruiken) toch gelukt, en de datum is nu idd weer een half jaar opgeschoven.

wel vreemd dat dat niet meteen zichtbaar is…. 
nu maar onthouden dat het wel werkt, maar dus blijkbaar niet gelijk zichtbaar is in de prepaid app. 😣

Word met dat citaat niet bedoeld dat je het beltegoed ook echt op moet maken en daarna weer op moet waarderen? 

Nee hoor. Eén telefoongesprek of een sms'je versturen is voldoende om de houdbaarheid van prepaid tegoed met 6 maanden te verlengen!

@hannekie81 Fijn dat het nu wel zichtbaar is! Soms zit er inderdaad een beetje vertraging in.

Reageer