Skip to main content

Hallo ,

ik heb bij jullie een prepaid simkaart voor mijn dochter bestelt die heb ik netjes binnen gekregen alleen zij word steeds gebelt door vreemde mensen .

ik ga er vanuit dat haar nummer eerst van iemand anders is geweest maar toch is dit heel vervelend voor haar de mensen die haar steeds bellen spreken ook geen Nederlands 

wat kan ik hier aan doen ? 

 

Hallo @Angel83 

 

Daar kan je niets aan doen behalve een ander nummer aanvragen, maar dan heb je ook de kans dat het daarmee weer gebeurd.

Na een tijdje heeft iedereen wel door dat het nummer niet meer is van degene die ze willen bereiken en stopt het vanzelf.

In dit geval is het misschien wat lastiger omdat die mensen geen Nederlands spreken en misschien blijven bellen en is het wellicht toch handiger om een ander nummer aan te vragen, dat kan via de klantenservice op 0800-0402.


Hoi @Angel83 . Welkom op het forum.

In de regel gaat een mobiel nummer eerst een aantal maanden ‘in de vrieskist’ voordat ‘ie opnieuw wordt uitgegeven.  Wat is de aard van de telefoontjes? Zijn het vrienden of familie van die vorige eigenaar van het nummer? 

Ik sluit me aan bij @GeSp 's advies. 


Hallo @Angel83 ,

Naast het noemen van de mogelijkheid van een ander nummer aanvragen (wat weer gedoe oplevert, want haar contacten moeten dan ook allemaal weer het nummer aanpassen.) zou ik je willen adviseren om de vreemde nummers die haar bellen te blokkeren in haar mobiele telefoon. 
 

Dan bellen die mensen niet nog een keer.Â