Mijn prepaid Samsung werkt alleen op G2. Ik kreeg van KPN een brief dat in december 2025 alleen nog G4 ondersteuning wordt verleend en daarom het aanbod om een Nokia te komen ophalen die wel op G4 werkt voor maar 9 euro. Ik ben daarop naar de KPN winkel Nieuwegein gegaan en kreeg te horen dat ik op de wachtlijst kwam te staan omdat de voorraad van deze actie Nokia telefoons op was en ze op nieuwe zaten te wachten. Na maanden kreeg ik vanmorgen een telefoontje van de KPN winkel Nieuwegein dat mijn Nokia binnen was. Maar omdat de actie periode inmiddels voorbij was zou dit toestel nu 30 euro kosten! Dus omdat de KPN winkel tijdens de actieperiode onvoldoende voorraad had val ik nu buiten het actie aanbod van KPN. Heeft iemand anders dezelfde ervaring en/of weet iemand wat ik moet doen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.