Skip to main content

ik weet niet of ik de goede weg bewandeld heb om een vraag beantwoord te krijgen, want ik heb gereageerd op de vraag van Dennis die het probleem had van een dubbele bundel. Daarom nu als een eigen vraag:

Ik heb namelijk een in zekere zin vergelijkbaar probleem. Ik wilde een ‘alles-in-1-instap’ bundel kopen, maar omdat ik twijfelde of de aankoop goed was gegaan heb ik nogmaals op de bevestigingstoets gedrukt en zodoende heb ik voor deze maand nu tweemaal dezelfde bundel. Blijkbaar is die tweede bundel dus te annuleren begreep ik van Rutger.

@Laarman  Ik zie inderdaad dat de bundel dubbel is geactiveerd. Ik zal je kosten in de vorm van beltegoed vergoeden en bijschrijven! Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!


Remco, zeer bedankt!


Graag gedaan! Ik wens je een fijne avond verder 🙂


ik zie in mijn prepaid-app inderdaad dat het beltegoed is verhoogd, maar ik zie ook nog tweemaal de bundel.


@Laarman Dat klopt inderdaad. Ik kan hem er helaas niet meer uithalen wanneer deze al is geactiveerd. Het heeft verder geen effect en de kortste klap is dan het vergoeden van de gemaakte kosten 🙂 .


Reageer