Skip to main content

Aangezien de onbeperkt online bundel niet bruikbaar is voor videobellen en navigatie heeft jullie klanten service mij geadviseerd om een databundel (5 GB) te kopen.

Achteraf blijkt dat ik die 5 GB niet kan gebruiken. Na 9€ + 22€ nogsteeds slechte internet verbinden want mij eerste bundel is alleen actief.

Een bezoek aan kpn winkel leverde niets op (wordt verwezen naar klanten service) en klanten service zegt dat ze geen service bieden voor prepaid klanten!!! De prepaid app verwijst me wel naar jullie??


ik ben erg teleurgesteld in de service van KPN. Ik wil gewoon mijn 22€ (voor de 5GB bundel) terug die heb ik niet gebruikt en kan niet gebruiken. 
Is er nog iemand bij KPN die mij kan helpen???

het is een beetje een onduidelijk verhaal. volgens mij moet je de sim loszien van het abonnement wat erop zit. als de sim in je telefoon zit en er zit data op, en je hebt goede dekking, dan moet het toch gewoon werken? waarom zou een onbeperkte bundel niet werken en een 5GB bundel wel? 

ik vermoed dat je gewoon slechte dekking hebt en dat het daarom niet werkt. 


De prepaid bundel Onbeperkt Online biedt internet tegen een heel lage snelheid (128 Kbit/s). Dit is alleen geschikt voor licht gebruik zoals appjes, maar zeker niet voor videobellen etc. De tweede bundel van 5GB wordt niet actief, omdat bij prepaid maar één bundel tegelijk actief kan zijn. Helaas kan KPN geen bundels deactiveren, je moet wachten totdat die verloopt na 31 dagen. Als de 5GB bundel dan ook (ongebruikt) verlopen is, zal KPN die laatste uitgave wel vergoeden. 
Plaats daarvoor alvast je gegevens in je forumprofiel met je 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”, dan regelt een KPN moderator dat tzt.


Hi @Sadhana Debi! Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb het bedrag vergoed. Dit zie je als beltegoed terug op je hoofdaccount. 🙂