Skip to main content

Het moet toch mogelijk zijn een factuur met btw bedrag van een aankoop te krijgen is dit zelfs niet verplicht? Heb eigenlijk factuur nodig van mijn aankoop prepaid ga dit anders maar bij belasting dienst aankaarten wil ik ook wel iets verkopen en geen btw uitschrijven 

 

Admin: eigen topic aangemaakt torigineel topic]

@Buffy75  

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met de telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn zij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn ze hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn zij wél 24/7 bereikbaar.

Oke Dank je wel

 


Oke Dank je wel

 

Hallo @Buffy75 alleen bij facturen aan zakelijke relaties is het verplicht de BTW apart te vermelden en te specificeren.

Ben je een zakelijke klant en weet KPN dat?

 

 


Ben zakelijke klant of ze dat weten weet ik niet betaling gaat via zakelijke rekening

 


Hallo @Buffy75 dan zou ik de vraag aan de zakelijke helpdesk stellen, 0800 0403 en via het zakelijke forum.

Prepaid is een naamloos iets in tegenstelling tot postpaid, er wordt niet naderhand gefactureerd.


Ben je een zakelijke klant en weet KPN dat?

Dat maakt niet uit. Prepaid is niet bedoeld voor zakelijke klanten.


Ben je een zakelijke klant en weet KPN dat?

Dat maakt niet uit. Prepaid is niet bedoeld voor zakelijke klanten.

Weet het criminele circuit dat ook, want dat zijn ook 'zakelijke' klanten waar veel geld omgaat en het liefst buiten beeld blijven, vandaar prepaid.😎

 


Ben je een zakelijke klant en weet KPN dat?

Dat maakt niet uit. Prepaid is niet bedoeld voor zakelijke klanten.

Weet het criminele circuit dat ook, want dat zijn ook 'zakelijke' klanten waar veel geld omgaat en het liefst buiten beeld blijven, vandaar prepaid.😎

 

Maar die hebben dan weer niets met BTW 😉


Hoi @Buffy75, ben je ook bekend met de KPN Prepaid app? Daar kun je wel jou opwaardeergeschiedenis in zien. Kun je daar verder mee? Voor prepaid zijn geen facturen beschikbaar, alleen voor de abonnementen.


Ga kijken of ik het vindt


Heb de app ga daar eens kijken 


In de Prepaid app kun je meer met Prepaid dan in MijnKPN. Dit is dan ook gelijk alles wat mogelijk is met Prepaid. Succes.