Skip to main content

Ik heb voor verblijven in Nederland een KPN simkaart waarop ik altijd de onbeperkt online bundel zet. Ik ben weer in Nederland en heb vandaag via de KPN website en de Prepaid app geprobeerd maar krijg de volgende melding:
“Beste klant, u kunt geen bundel meer bestellen omdat u de limiet bereikt heeft. Probeer het op een later moment opnieuw.”
Ik vind alles erg ondoorzichtig. Bv: welke limiet heb ik bereikt? Ook is mijn saldo op de app een ander bedrag dan op de website. Het is erg onduidelijk welk saldo je kunt gebruiken voor het aanschaffen van een bundel.
Het is ERG belangrijk dat ik bereikbaar ben en ben erg benieuwd of iemand anders dit ook heeft meegemaakt.
 

Hallo @groots ,

Probeer dan via de website een Prepaid-bundel te kopen. Dat gaat vast lukken:

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm


Noordzee, ik heb beide meerdere malen geprobeerd en hij gaat niet naar de betalingspagina voor credit card EN geeft die vreemde foutmelding (op de website zelf maar ook na iedere poging via SMS)
Vanmorgen KPN gebeld en die kwamen er ook niet uit. Hij adviseerde me naar een KPN winkel te gaan.
Bij de volgende poging verscheen de foutmelding niet maar hij wilde niet naar de betalingspagina. Uiteindelijk heb ik dit omzeild door via PayPal te betalen. Ik heb ‘t dus via een omweg aan de praat gekregen.

 


Hoi @groots, goed dat je een workaround hebt gevonden.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het ook op de normale manier zou moeten kunnen. Welke bundel probeerde je aan te vragen? En hoe? 

Als je screenshots hebt, dan ontvang ik die graag. Dan zien wij wat jij ziet.