Skip to main content
Vraag

Geen bereik meer op prepaid

• March 21, 2026
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Gisteren heb ik een nieuwe prepaid simkaart in gebruik genomen, maar sinds vandaag heb ik geen bereik meer. De telefoon geeft aan dat er geen service is.            

Gegevens van de kaart:

• Mobiel nummer: ****

• Simkaartnummer (ICCID): *****

• Pukcode: *****            

Zouden jullie kunnen kijken of de kaart geblokkeerd is of dat er iets mis is gegaan met de activatie?

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • March 21, 2026

Beste ​@Kidflasher8.

Het is niet slim al deze gevoelige gegevens online te plaatsen, ik heb een moderator gevraagd dit te verwijderen.

Het beste kunt u contact opnemen met de klantenservice, mogelijk is er iets fout gegaan tijdens de activatie.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Kidflasher8, als ik jouw nummer bekijk in het administratieve systeem dan zie ik dat door jou genoemde simkaartje sinds april 2025 gedeactiveerd is. IK weet niet op welke wijze jij deze simkaart hebt aangeschaft of hebt verkregen maar deze gaat niet meer werken ben ik bang. 

Indien mogelijk adviseer ik je om langs te gaan bij een KPN winkel met de simkaart en alle andere papieren die je nog hebt van deze prepaid kaart, zodat er een nieuwe simkaart uitgegeven kan gaan worden met een bijbehorend werkend nummer.