Skip to main content

Op 24 december prepaid opgewaardeerd met 25 euries, nog geen bonus tegoed ontvangen. Staat wel ingesteld. Wat is er mis gegaan?


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dat komt omdat je met 25 euro hebt opgewaardeerd en dan krijg je geen bonus beltegoed.

Die krijg je alleen als je met 10,15,20 of 30 euro hebt opgewaardeerd… Maar weet niet of een KPN moderator toch wat bonus beltegoed voor je bij wilt schrijven, dat zal je even moet afwachten tot er 1 reageert.

Je kan wel alvast onder je forum profiel, bij 1 van de vakjes waar prive achter staat, je mobiele nummer en sim kaart nummer noteren, dan kunnen ze snel meekijken wanneer het word opgepakt.


Ok. Jammer. Vol me nu een weer een beetje opgelicht. Net zoals met de overgang van Telfort naar KPN. Maar ik zal mijn gegevens aanvullen. Misschien dat er wat coulance mogelijk is. Zal het in het vervolg in de gaten houden. Bedankt.


Hi @Hammersite, als je bent aangemeld voor het bonus tariefplan, krijg je inderdaad bonustegoed als je met €10/15/20/30 opwaardeert. Dit staat er duidelijk bij vermeld dus van oplichting is geen sprake, maar ik snap wel dat dit behoorlijk lullig voelt :slight_frown:

Daarom ga ik nu handmatig alsnog bonustegoed voor je toevoegen, zou je daarvoor nog het simkaartnummer van je simkaart in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? 


Bedankt!

Sim nummer toegevoegd aan persoonlijke opmerkingen in profiel.


Bedankt @Hammersite, je hebt nu bonustegoed!


Je bent een engel!

❣️


:innocent: