Skip to main content
Antwoord

Geen extra beltegoed bijgeschreven na registratie KPN Prepaid simkaart

• November 14, 2025
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Recent een KPN prepaid kaart gekocht, mobiel nummer  **********. Na registratie KPN SIM geen extra beltegoed (€ 7,50) ontvangen. Mijn vraag of en hoe dit geregeld kan worden.

Met vriendelijke groet.

Admin: mobiel nummer verplaatst naar profiel met het oog op de privacy.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@martinr3105 en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je het extra beltegoed wilt hebben dus goed dat je je vraag hier stelt. 🙂

Hoe je het bonustegoed aanvraagt kun je vinden in ons artikel over bonustegoed aanvragen bij KPN prepaid. Voor het gemak: 

Bij een KPN Prepaid simkaart krijg je € 7,50 bonustegoed. Deze moet je zelf aanvragen. Dat kan gemakkelijk in de KPN Prepaid App.

Je kunt je bonustegoed gebruiken om te internetten en te bellen en sms'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland en de EU. Buiten de EU kan je de bonustegoed niet gebruiken. Je kunt je bonustegoed ook niet gebruiken om bundels te kopen.

Lukt het als je het via de Prepaid App probeert? Ik ben benieuwd!

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 16, 2025

Hi ​@martinr3105 en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je het extra beltegoed wilt hebben dus goed dat je je vraag hier stelt. 🙂

Hoe je het bonustegoed aanvraagt kun je vinden in ons artikel over bonustegoed aanvragen bij KPN prepaid. Voor het gemak: 

Bij een KPN Prepaid simkaart krijg je € 7,50 bonustegoed. Deze moet je zelf aanvragen. Dat kan gemakkelijk in de KPN Prepaid App.

Je kunt je bonustegoed gebruiken om te internetten en te bellen en sms'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland en de EU. Buiten de EU kan je de bonustegoed niet gebruiken. Je kunt je bonustegoed ook niet gebruiken om bundels te kopen.

Lukt het als je het via de Prepaid App probeert? Ik ben benieuwd!