Skip to main content

Vandaag (13-10-2022) nieuwe prepaid simkaart gekocht, maar kan in de KPN prepaid app niet KPN prepaid 2021 tarief selecteren. Er staat nu KPN bel/sms prepaid 2012.

Ik zie in totaal 4 tarieven waaruit ik kan kiezen maar geen KPN Basis 2021 tarief.

Simkaart vandaag gekocht (na mei 2021) dus zou automatisch KPN Basis 2021 tarief moeten krijgen.

Wie kan mij helpen?

 

Mvg Jas

Goedemorgen @Jas45 en welkom hier op ons forum :)

Ik kan dit ook niet meteen voor je verklaren maar zoek dit wel graag even voor je uit! Mag ik je daarom vragen om je forumprofiel in te vullen en wil je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!

 


@JanZ_ Ik heb het profiel zo compleet mogelijk ingevuld.


@JanZ_ Ik heb het profiel zo compleet mogelijk ingevuld.

Yes, dankjewel @Jas45!

Ik heb hier even iets voor je aangepast en het zou nu goed moeten staan. Kan zijn dat je je telefoon nog een keer uit - en aan moet zetten. Laat je me weten of het nu in orde is?


@JanZ_ Sorry ik heb met mijn dikke vingers op het verkeerde knopje gedrukt en jou aanpassing weer ongedaan gemaakt :-(

Kan je de aanpassing nogmaals doen. Dan zal ik nu opletten.


@JanZ_ Sorry ik heb met mijn dikke vingers op het verkeerde knopje gedrukt en jou aanpassing weer ongedaan gemaakt :-(

Kan je de aanpassing nogmaals doen. Dan zal ik nu opletten.

Dat kan gebeuren @Jas45, ik heb de aanpassing nu net nogmaals voor je doorgevoerd! Laat je me weten of het deze keer wel is gelukt?


@JanZ_ Sorry ik heb met mijn dikke vingers op het verkeerde knopje gedrukt en jou aanpassing weer ongedaan gemaakt :-(

Kan je de aanpassing nogmaals doen. Dan zal ik nu opletten.

Dat kan gebeuren @Jas45, ik heb de aanpassing nu net nogmaals voor je doorgevoerd! Laat je me weten of het deze keer wel is gelukt?

@JanZ_Bedankt voor het opnieuw aanpaasen.
Ik heb een sms ontvangen dat nu KPN Basis prepay ingesteld is.

Even tarieven gecontroleerd door 1 sms te versturen en 1 minuut bellen.
Als ik 1 sms stuur kost me dat 0,25 en geen 0,15 (volgens KPN Prepaid Bel-SMS tarief 2021)
Als ik een 1 minuut bel kost dat 0,36 en geen 0,10 (volgens KPN Prepaid Bel-SMS tarief 2021)

Naar aanleding van bovenstaande check lijkt het mij dat KPN Prepay 2021 nog niet goed aan mijn simkaart gekoppeld is.
Er staat me wat bij dat de vorige keer in de sms stond “Beste klant u gebruikt nu KPN Prepay 2021” of zoiets.
@JanZ_ Wil je kijken wat hier aan de hand kan zijn.
Alvast bedankt.


@JanZ_ Sorry ik heb met mijn dikke vingers op het verkeerde knopje gedrukt en jou aanpassing weer ongedaan gemaakt :-(

Kan je de aanpassing nogmaals doen. Dan zal ik nu opletten.

Dat kan gebeuren @Jas45, ik heb de aanpassing nu net nogmaals voor je doorgevoerd! Laat je me weten of het deze keer wel is gelukt?

@JanZ_Bedankt voor het opnieuw aanpaasen.
Ik heb een sms ontvangen dat nu KPN Basis prepay ingesteld is.

Even tarieven gecontroleerd door 1 sms te versturen en 1 minuut bellen.
Als ik 1 sms stuur kost me dat 0,25 en geen 0,15 (volgens KPN Prepaid Bel-SMS tarief 2021)
Als ik een 1 minuut bel kost dat 0,36 en geen 0,10 (volgens KPN Prepaid Bel-SMS tarief 2021)

Naar aanleding van bovenstaande check lijkt het mij dat KPN Prepay 2021 nog niet goed aan mijn simkaart gekoppeld is.
Er staat me wat bij dat de vorige keer in de sms stond “Beste klant u gebruikt nu KPN Prepay 2021” of zoiets.
@JanZ_ Wil je kijken wat hier aan de hand kan zijn.
Alvast bedankt.

Excuses, volgens mij had ik nu de verkeerde per ongeluk aangeklikt @Jas45. Ik heb het nogmaals voor je aangepast en weet zeker dat je nu de goede weer moet hebben. Laat je me het weten?


@JanZ_ Haha. Dat kan gebeuren. 😁

Ja nu staat alles goed. Super!

Nogmaals bedankt!


@JanZ_ Haha. Dat kan gebeuren. 😁

Ja nu staat alles goed. Super!

Nogmaals bedankt!

Fijn om te lezen en heel graag gedaan @Jas45 :)