Skip to main content

Ik heb geen sms gehad om te waarschuwen dat mijn bundel bijna op is,nu is er 7,50 van mijn tegoed afgeschreven. Vorige keer kreeg ik er wel 3 met let op,nog zoveel dagen.

Klopt. Ik heb dat paar geleden in Kroatië ook meegemaakt (zie mijn eerder topic) en dat koste mij €40 aan beltegoed. Via forum een vergoeding ontvangen.  Daarna inderdaad drie smsjes dat bundel bijna ten einde.  Afgelopen week in Spanje weer €30 van mijn beltegoed zonder sms of andere waarschuwing. 

Denk dat je alleen sms ontvangt als de periode/dagen ten einde loopt maar niet dat de bundel bijna op is. 

Je kunt dus niet je internet uit zetten want je hebt nog een tegoed op je bundel. Daarvoor heb je het immers gekocht. Probleem is dat je tegoed (beltegoed en bundel) niet live wordt weergegeven. Zit misschien wel een dag tussen en je hebt dus niet in de gaten dat je beltegoed gigantisch wordt aangesproken.

Helaas kpn....

 


Kpn smste me wel voor de aanbieding,dus waarom niet om me te waarschuwen!!

Ik ga er vanuit dat de Kpn die 7,50 weer terug zet of een goede aanbieding voor februari.!!


Ik snap het niet helemaal, @Wandelwol . Jij hebt toch zelf die data verbruikt? 


Klopt,maar als ik even iets opgezocht heb als ik onderweg ben,zet ik de mobiele gegevens altijd gelijk uit,maar deze keer ben ik dat vergeten.Ik weet dat ik nog ca 300 mb had.Thuis gekomen kreeg ik filmpje van kleinzoon en heb nog wat zitten zoeken en wordfeuten op internet.Rond 9u 's avonds kwam ik erachter dat ik dat vergeten was en zag dat er 7,50 van mijn beltegoed af was.Had ik waarschuwingen gehad zoals op iedere vakantie dan ben je allerter!

Â