Skip to main content

ik heb nu ook het probleem dat de code niet ontvangen word. 

Oplossing zoals beschreven werkt bij mij nu niet. Zowel op android als apple

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

Dag @Pret. Van harte welkom hier. Is het inmiddels wel gelukt? Als je nog problemen ervaart, kun je de Prepaid app dan eerst eens opnieuw installeren? Als je je 06-nummer invult en vervolgens rechts bovenin het scherm kiest voor “Ga verder”, zou je de code moeten ontvangen per SMS. Ontvang je wel andere sms'jes? Vul ook alvast je 06-nummer en simkaartnummer in in je profiel en laat het weten als je dit hebt gedaan.


ik heb mijn mobielenr ingevuld, maar zoals je al aangeeft zou ik een sms moeten ontvangen. Dag gebeurt uiteraard niet omdat ik alleen een modem op het betreffende nr heb aangesloten.

Dus graag hoor ik van je hoe nu verder. mvg Peter


Wat bedoel je precies met ‘omdat ik alleen een modem op het betreffende nummer heb aangesloten'? Als ik het goed begrijp is dus duidelijk waarom je de verificatiecode niet ontvangt. Zit de simkaart wel in een toestel? En is die ook geactiveerd? 


Beste Natasja, ik heb de kaart geactiveerd op een telefoon en nu gebruik ik het in een gsm router, dat is net zo iets als je standaard huis modem maar dan in de vrachtwagen of camper of caravan oid. Dus dan alleen de databundel gebruiken en je kan er niet normaal mee bellen of sms'en 

 


Duidelijk. De simkaart heb je nu dus in een router. Wil je de simkaart eens in een toestel plaatsen en nogmaals via de KPN Prepaid app een verificatiecode proberen op te vragen? Ik verwacht dat je dan wel een sms’je krijgt. 


Dag @Pret. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het inmiddels gelukt? Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.


Beste Natasja, ik had geen mogelijkheid om dit eerder te doen. Maar nu ik het gedaan heb komt er geen sms binnen.

 


En btw de 2,50 die er nog op stond is nu ineens ook verdampt

 


Dat is spijtig om te lezen, @Pret. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Als dat ook niet helpt, kun je dan aangeven op welke toestellen + Android/iOS versie je problemen ervaart? En wat betreft je € 2,50 beltegoed: voor zover ik kan zien, heb je het bonustegoed op 12 juni verbruikt aan data. 


ik weet niet wat er is gebeurd maar ik kan er ineens weer in en heb nieuwe krediet op mijn kaart.

Dus bij deze is het afgehandeld denk ik.


Goed om te lezen dat je weer in de Prepaid app kunt inloggen en het is gelukt om op te waarderen. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag. 


Reageer