Skip to main content

Hoi, de telefoon van mijn vriendin is kwijt. Inclusief simkaart. Zij is aan het werk als hulpverleenster in een oorlogsgebied. Geregelde communicatie met het thuisfront is  belangrijk, dus ik wil haar een nieuwe telefoon sturen  en daarop  whatsapp en signal installeren. Om haar accounts te herstellen heb ik haar oude telefoonnummer nodig. 

Daarom  wil ik nu een nieuwe prepaid simkaart met nummerbehoud aanvragen.  Zij had een kpn prepaid kaart. Dat  heb ik gedaan, maar die nieuwe simkaart kwam niet aan. Volgens de KPN winkel waar ik net was wordt de simkaart niet verzonden, omdat er geen beltegoed meer op haar prepaid kaart staat. Dat kan ze echter alleen bijstorten met de app op de telefoon die kwijt is. 

Zou een kpn medewerker kunnen kijken of er toch niet  één of  andere manier mogelijk is om geld op haar prepaid kaart te storten. Uiteraard betaal ik daar voor. Als dat niet kan is het dan misschien mogelijk om de kaart te versturen, zonder kosten in rekening te brengen. Eventueel wil ik de kaart met nummer uiteraard ook wel ergens ophalen.

Hi Marbola,

Fantastisch dat je dat voor je vriendin doet.
Lukt het via https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm om beltegoed voor haar te kopen?

Hoi HeidiV,

Dank voor je reaktie! Wow kan dus wel gewoon. Het lijkt gelukt om op die manier op te waarderen. Nou hoop ik dat haar simkaart ook verstuurd wordt...

Hi Marbola,

Graag gedaan, ik denk dat je die nieuwe prepaidkaart opnieuw moet aanvragen of heb je dat al gedaan?

Reageer