Skip to main content

Volgens de app KPN Prepaid loopt de geldigheid van mijn tegoed t/m 6 augustus 2020
Ik heb zojuist opgewaardeerd en gebeld maar de geldigheid blijft op 6 augustus 2020 staan.
Graag uw reactie hoe en wanneer die datum verlengt gaat worden.
Alvast bedankt.

Niemand die mij iets kan vertellen hierover ?


Hoi @schenk . Ik heb dit van de website geplukt:

Hoe lang is mijn beltegoed geldig?

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).

Volgens mij klopt het dan redelijk wat er nu in je app staat, of zie ik iets over het hoofd? 


Dat was mij al bekend maar ik heb een sms gestuurd en opgewaardeerd maar de datum bleef gelijk.
Vandaar mijn vraag.


Jij hebt twee dagen gelenden opgewaardeerd. Toen was het 6 februari 2020. 6 augustus 2020 is dan precies zes maanden verder. Er kan geen datum komen te staan die meer dan zes maanden in de toekomst ligt. 


Oeps, dan heb ik 6 februari als 6 augustus verkeerd gelezen, excuses daarvoor. :kissing_smiling_eyes:
Geluk is dan ook nog dat ik precies op tijd heb gebeld en opgewaardeerd want dat was dan op 6 februari
Totaal niet bij stil gestaan.
Bedankt voor de verheldering. :thumbsup:


Geen probleem, @schenk . Soms dansen dat soort getalletjes ook voor mijn ogen. Ik ben blij dat je op tijd was.

Voor andere vragen weet je ons te vinden.