Skip to main content
Antwoord

Geldigheid van tegoed

• February 5, 2020
  • 6 reacties
  • 212 keer bekeken

Volgens de app KPN Prepaid loopt de geldigheid van mijn tegoed t/m 6 augustus 2020
Ik heb zojuist opgewaardeerd en gebeld maar de geldigheid blijft op 6 augustus 2020 staan.
Graag uw reactie hoe en wanneer die datum verlengt gaat worden.
Alvast bedankt.

Beste antwoord door Noordzee

Jij hebt twee dagen gelenden opgewaardeerd. Toen was het 6 februari 2020. 6 augustus 2020 is dan precies zes maanden verder. Er kan geen datum komen te staan die meer dan zes maanden in de toekomst ligt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Auteur
  • Slimmerik
  • February 7, 2020

Niemand die mij iets kan vertellen hierover ?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @schenk . Ik heb dit van de website geplukt:

Hoe lang is mijn beltegoed geldig?

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).

Volgens mij klopt het dan redelijk wat er nu in je app staat, of zie ik iets over het hoofd? 

• Auteur
  • Slimmerik
  • February 7, 2020

Dat was mij al bekend maar ik heb een sms gestuurd en opgewaardeerd maar de datum bleef gelijk.
Vandaar mijn vraag.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 8, 2020

Jij hebt twee dagen gelenden opgewaardeerd. Toen was het 6 februari 2020. 6 augustus 2020 is dan precies zes maanden verder. Er kan geen datum komen te staan die meer dan zes maanden in de toekomst ligt. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • February 8, 2020

Oeps, dan heb ik 6 februari als 6 augustus verkeerd gelezen, excuses daarvoor. :kissing_smiling_eyes:
Geluk is dan ook nog dat ik precies op tijd heb gebeld en opgewaardeerd want dat was dan op 6 februari
Totaal niet bij stil gestaan.
Bedankt voor de verheldering. :thumbsup:

Erwin van KPN
Moderator

Geen probleem, @schenk . Soms dansen dat soort getalletjes ook voor mijn ogen. Ik ben blij dat je op tijd was.

Voor andere vragen weet je ons te vinden.