Skip to main content

Ik probeer al een uur om mijn gewone telefoon, eentje met welke je kunt bellen en gebeld worden, op te waarderen. Ik om overal terecht, maar krijg dan de tip om het vooral voortaan automatisch te doen, een bundel te nemen of wat ook. Als ik 1244 bel, blijk ik daar ook geen gebruik meer van te kunnen maken. Probeer ik het nog een keer, dan kom ik verder, maar heb ik een nieuwe pincode nodig??? Als ik een telefoon hulplijn bel, dan krijg ik een link naar de site waar je terecht kan om op te waarderen, maar….. dan kom ik weer bij het punt waar ik vooral kan klikken op automatisch opwaarderen en bundels nemen. 
Ik heb mijn mobiel alleen voor noodgevallen onderweg. Verder ben ik vrijwel altijd thuis en wil ik geen bundel of wat ook. Ik wil gewoon 10,00 euro beltegoed bijschrijven. zucht …..
Ook via mijn KPN kom ik niet meer bij het gewoon opwaarderen……
HELP, iemand een link of idee wat nog wel werkt?

Ja zeker dat werkt nog gewoon hoor.

Automatisch opwaarderen is ook zeker niet nodig en kan dan ook op 2 manieren.

Online via de KPN site: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

of je koopt bv in 1 van de kpn shops, supermarkten of telecomshops een beltegoed bonnetje waarmee je via 1244 kan opwaarderen.


bedankt voor je reactie. De link die je gaf, had ik al geprobeerd. Daar is echter een groot gedeelte van de pagina wit en daarin rechtsonder een veldje met ‘beveiligd door reCAPTCHA’ . Ik krijg daar de opties van het opwaarderen dus niet in beeld. Dan maar een keer een bonnetje kopen. Ongelooflijk dat het zo moeilijk wordt gemaakt.


@echtwateengedoe  De link werkt hier prima, probeer eens een andere webbrowser bv safari  opera etc

 


je bent geweldig! Daar was ik zelf niet opgekomen. In een andere browser krijg ik ook niet gelijk dit overzicht te zien, maar kan ik er wel voor kiezen in een ander scherm te openen en dat werkt wel.
HARTELIJK dank!


Mooi dat de tip heeft gewerkt en graag gedaan @echtwateengedoe 


AB E 71

Bij mij lukte het opwaarderen ook niet.(met een bonnetje van 10 euro uit de winkel.

Heb toen op het laatst met het gratis nummer van kpn gebeld.-

Net zo lang door gaan tot je een medewerker voor de lijn krijgt, die vraagt het nummer van je mobiel, en daarna het opwaardeer-nummer van je bonnetje wat je in de winkel gekocht hebt. 

binnen 2 minuten was het weer opgewaardeerd. succes .eindelijk,….gelukkig.