Skip to main content
Antwoord

Gisteren een bundel gekocht, deze is afgeschreven maar niets gekregen.

• June 9, 2022
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Hoi! Ik had gisteren rond 11 uur s'ochtens een onbeperkt bundel aangeschaft voor 9 euro via de prepaid kpn app , maar ik heb niets ontvangen naast een sms van kpn met de volgende text: Beste klant, vanwege technisch onderhoud kunt u momenteel geen gebruik maken van opwaarderen via SMS. Ga naar www.kpn.com/opwaarderen om direct uw nummer op te waarderen. Onze excuses voor het ongemak. Groet, KPN 

Deze is ook al afgeschreven van mijn rekening, maar niets daarna ontvangen naast dit. 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Cameliavr, welkom. 

Ik heb even voor je gekeken. Ik zie vanaf 09-06 vanaf 05:00 uur de onbeperkt online bundel actief. Dus niet vanaf 08-06. 

Ik zie ook geen transactie van 08-06, enkel die van 09-06. 

Zeker dat het bedrag is afgeschreven?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 10, 2022

Hallo @Cameliavr ,

Weet je zeker dat de bundel niet aanstaat? Dat onbeperkt online moet je namelijk niet heel ruim zien. Met de supertrage snelheid van 128K/bits met deze bundel kun je hooguit een e-mail of appje versturen. Meer is echt niet mogelijk. Mijn advies : Kies voortaan een andere bundel. BV Alles in 1 Zorgeloos. 

Onbeperkt Online

•  
  • 30 min/sms 
  • Onbeperkt data (128 Kbit/s)
  • Stopt automatisch na 31 dagen
  • Geldig in NL, de hele EU, Andorra en Zwitserland

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 11, 2022

Hoi @Cameliavr, welkom. 

Ik heb even voor je gekeken. Ik zie vanaf 09-06 vanaf 05:00 uur de onbeperkt online bundel actief. Dus niet vanaf 08-06. 

Ik zie ook geen transactie van 08-06, enkel die van 09-06. 

Zeker dat het bedrag is afgeschreven?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 11, 2022

Yes het werkt nu! Het duurde denk ik even een tijdje dan

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 12, 2022

Gelukkig! Mocht er nog weer wat zijn, laat het dan vooral weten.