Skip to main content

Nu al voor de tweede keer is mijn beltegoed op terwijl ik alleen thuis wifi heb gebruikt, hoe kan dat?

Komt waarschijnlijk doordat je smartphone op de achtergrond toch wat data verbruikt als je niet op wifi zit.

Als je dat wilt voorkomen, moet je mobiele gegevens via je smartphone instellingen uitschakelen, dan kan je smartphone alleen nog internetten via een wifi verbinding.


Komt waarschijnlijk doordat je smartphone op de achtergrond toch wat data verbruikt als je niet op wifi zit.

Als je dat wilt voorkomen, moet je mobiele gegevens via je smartphone instellingen uitschakelen, dan kan je smartphone alleen nog internetten via een wifi verbinding.

Maar die staat al uitgeschakeld!


Komt waarschijnlijk doordat je smartphone op de achtergrond toch wat data verbruikt als je niet op wifi zit.

Als je dat wilt voorkomen, moet je mobiele gegevens via je smartphone instellingen uitschakelen, dan kan je smartphone alleen nog internetten via een wifi verbinding.

Maar die staat al uitgeschakeld!


Je smartphone heeft een data teller, die aangeeft of en hoeveel data er via wifi en mobiele gegevens verbruikt is, kan je daar even controleren of er toch niet data verzonden is via mobiele gegevens….


Komt waarschijnlijk doordat je smartphone op de achtergrond toch wat data verbruikt als je niet op wifi zit.

Als je dat wilt voorkomen, moet je mobiele gegevens via je smartphone instellingen uitschakelen, dan kan je smartphone alleen nog internetten via een wifi verbinding.

Maar die staat al uitgeschakeld!


Je smartphone heeft een data teller, die aangeeft of en hoeveel data er via wifi en mobiele gegevens verbruikt is, kan je daar even controleren of er toch niet data verzonden is via mobiele gegevens….

14 mei-13 juni 6,34MB  

Bedoel je dat?


Hoi @Larijn en welkom op het forum! Met zo weinig dataverbruik zou je niet denken dat het daaraan ligt dat het beltegoed nu op is. 😕 Heb je ook geen SMS’jes of telefoontjes gepleegd onlangs waardoor het beltegoed opgegaan is? Zo nee, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met het 06-nummer waar het om gaat en het simkaartnummer? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 


Hoi @Larijn en welkom op het forum! Met zo weinig dataverbruik zou je niet denken dat het daaraan ligt dat het beltegoed nu op is. 😕 Heb je ook geen SMS’jes of telefoontjes gepleegd onlangs waardoor het beltegoed opgegaan is? Zo nee, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met het 06-nummer waar het om gaat en het simkaartnummer? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 

Een virtuele assistente heeft me al verder geholpen daarmee.


Fijn! Mijn collega heeft dus kunnen achterhalen waar het beltegoed aan op is gegaan? Mocht er toch nog iets niet duidelijk zijn laat het gerust weten. Mocht je geen vragen meer hebben, dan wens ik je alvast een fijn weekend! 


Reageer