Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik controleren dat het omzetten van mobiel abonnement naar prepaid i.v.m. emigratie goed is gegaan?

• July 3, 2023
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Kas24
Nieuwkomer

Mijn mobiel abonnement heb ik opgezegd i.v.m. een emigratie. Het nummer zou worden omgezet naar prepaid. Hoe kan ik checken of dit goed is gegaan? Ik kan niet meer inloggen bij KPN en krijg ook foutmeldingen als ik KPN prepaid app wil activeren (smsjes komen niet aan).

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Kas24, welkom hier. 

Zoals je het vertelt klinkt het een beetje alsof het niet goed is gegaan, maar ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw profiel van mobiel nummer en simkaartnummer willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken naar de status. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 6, 2023

Hoi @Kas24, welkom hier. 

Zoals je het vertelt klinkt het een beetje alsof het niet goed is gegaan, maar ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw profiel van mobiel nummer en simkaartnummer willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken naar de status. 

Kas24
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2023

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met een medewerker en het was inderdaad niet goed gegaan. Als het goed is staat het per eind van de maand wel goed in het systeem en wordt het simkaartje omgezet.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 11, 2023

Top. Mocht je daar nog verdere vragen over krijgen, laat het dan vooral weten.