Skip to main content

Ik ga volgende week naar engeland, en ik hen daarvoor prepaid gehaald. Alleen het was niet de goede, ik heb er nog een gehaald. Alleen nu ik wil de eerst gekochte prepaid opzeggen. Omdat ik de tweede nu niet kan gebruiken. Hoe zeg ik die op?

Hallo @Rozanne07 

 

Er is toch maar 1 type prepaid, wat was er verkeerd aan de 1ste die je gehaald hebt?

Prepaid kan je niet opzeggen, als je hem niet gebruikt vervalt hij vanzelf na 9 maanden.

Waarom zou je de 2de nu niet kunnen gebruiken, die staat helemaal los van de 1ste.


Hallo @Rozanne07 ,

Ik zou de tweede prepaid terugbrengen naar de KPN-winkel. 


Goedenavond ,ik heb dus hetzelfde probleem, van onbeperkt dacht ik haal dan 1 gb erbij dan is hij wat sneller, beide op dezelfde dag gehaald alleen ik kan er dus ook niks mee. Is het mogelijk dat de 1 gb met 120 belminuten ook vergoed kan worden?

 

Admin: Afgesplitst en samengevoegd met eigen topic


Ik heb dus eerst een onbeberkt gekocht, alleen die is erg traag, dus ik dacht ik haal ook 1 gb dan zet ik hem gewoon over alleen toen ik hem al gekocht had kwam ik erachter dat je dat niet kan overzette en ik heb het niet in de kpn winkle gekocht maar in de app. Ik de onbeperkt niet meer nodig alleen die kan ik dus niet opzeggen.


Oh, je hebt het dus over prepaid bundels en niet over nummers.

Helaas kan je bundels niet uitzetten, je moet dus wachten tot die onbeperkte voorbij is.

Misschien is KPN zo aardig om je 2de bundel als te vergoeden als prepaid tegoed maar ik zie dat je dat al in dit topic gevraagd hebt:

 

Heb je wel alvast je forumprofiel ingevuld, dat kan je hier doen: https://forum.kpn.com/settings/profile

Vermeld daar dan ook het prepaid telefoonnummer waar het om gaat.


Hoi @Rozanne07, welkom op ons forum! We hebben je topics even samengevoegd om het overzichtelijk te houden.
Helaas kunnen wij deze bundels niet annuleren maar ik heb de kosten van de 1GB bundel vergoed.